Eva loopt naar haar nieuwe team. Ze gaat naast Lotte staan zegt: "Hoi Lotte." Lotte draait haar hoofd naar Eva toe en zegt: "Hoi." Tegen de meiden uit het team zegt ze: "Iedereen dit is Eva ze komt bij ons in het team, jullie weten vorig jaar toch nog wel met dat tweedaagstoernooi?" De meiden die er bij waren knikte."Nou Eva was die mid mid van dat goede ploegde uit het westen van het land, die toen ook wonnen." Alle meiden dachten na en opeens zei een meisje: "Ooh jij was dat hele goede meisje die nu verkering heeft met Rein?!" "Hahaha ja!" "Nou dan ben ik blij dat je bij ons in het team zit, dan lukt het ons wel om kampioen te worden." Eva bloost. Hun trainster Esmee komt aanlopen. Ze zegt: "Komen jullie mee?" Ze gaat naast Eva lopen."Ik heb natuurlijk al een keer gezien, maar is zou graag wat meer van je willen weten. Wat is je favoriete plek in het veld?" "Mid mid." "Oke en op welke kun je nog meer spelen?" "Ja ik kan spits spelen." "Oke, en ik hoorde van Rein dat je ook een sleeppouche kon, kun je die zometeen even laten zien?" "Tuurlijk!" Als ze op het veld zijn en in de drug-out staan vraagt een meisje: "Is het leuk om het vriendinnetje te zijn van Rein, heb je dan geen haters enzo?" "Ja ik heb wel haters, maar die tweet Rein dan het geen echte mainiacs zijn, want ze moeten hem ook gewoon een privéleven gunnen. Gelukkig krijg ik ook veel positieve dingen van jullie passen echt bij elkaar en ik ben jaloers op je maar ik gun het je wel!" "Ahh das wel lief!" "Oke we gaan nu met de training beginnen meiden. Om elkaar een beetje te leren kennen doen we vandaag een leuke training, donderdag als we eigenlijk moeten trainen gaan we met zijn alle bowlen en zaterdag hebben we een oefenwedstrijd tegen de MC2." De meiden hadden een hele leuke training en de jongens stonden de hele tijd jaloers te kijken. Na de training gaan Rein en Eva op de fiets naar huis. Eva verteld op de fiets over de training, over dat ze donderdag gaan bowlen en dat ze het super naar der zin heeft in Waalre. Als ze thuis komt gaat Eva nog even op Twitter, Facebook, Hyves en de mail, ze chat nog wat via msn met oude vriendinnen en om negen uur sluit ze de computer af en gaat nog even naar beneden om wat te drinken. Nadat ze wat gedronken heeft zegt Eva welterusten. Ze gaat naar boven en gaat proberen te slapen. Ze denkt, ik heb het eigenlijk veel leuker hier!




Dit was voorlopig het laatste hoofdstuk, ik ga er nog wel verder mee, maar ik ga nu even verder met een andere imagine. Bedankt voor het lezen en kun je evenals reactie neerzetten wat je er van vond? Het mag ook via Twitter gewoon ff een tweet sturen naar @love_fabian_MS x(H)

Reageer (3)

  • heyitsmarije

    Ik vondt het leuk!
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat & ben blij dat je verder gaat ! <3
    xxx (:

    1 decennium geleden
  • xxemi

    Ja dat ga ik doen. Hoofdstuk 1 staat er nu al op!

    1 decennium geleden
  • ginadam

    leuk ga je die andere ook op quizlet schrijven?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen