Setback or no Setback?
uihm.... sorry begon Arendpoot. Flitspoot had al verteld dat Stekelpels zo een slechte kat was.
Als Heuvelster er niet bij was dan zou hij Arendpoot al hebben verscheurd.
Heuvelster zei: niets te sorryen!!! Stekelpels, ga Scherpstaart en Lavaster halen.
ietsje later kwamen de drie katten naar Arendpoot en Heuvelster.
Lavaster zei vriendelijk: Bedankt. en liep samen met Arendpoot en Scherpstaart terug naar het donderclankamp.
In het donderclan kamp liet Lavaster alle katten bijeen komen.
Arendpoot, hierbij wordt je verbannen!!!!
katten van de clan, vanaf nu is Arendpoot geen Donderclankat meer!
HIj is weer op het territorium van de andere clans gekomen en daarmee Beschadigt hij de krijgscode.
binnen 24 uur , als we je dan nog aantreffen op ons domein, dan mag je GEDOOD worden door welke kat dan ook.
Vertrek, en kom NOOIT meer terug.
Arendpootje vertrok uit het Donderclankamp. HIj wist al waar hij naartoe wou, maar omdat de drie windclankatten hem hadden gezien met Flitspoot, dan zou Flitspoot ook beter in de gaten worden gehouden. zo triest als hij was slenterde hij naar de rand van het donderpad. en WAAAAM!!!!! een monster vloog voorbij Arendpoot en arendpoot viel op de grond neer. een uur later, toen het donker was stook er een grote gestreepte kater met een dikke staart over.
Hij maakt Arendpoot wakker. Hallo. Zei hij. gewoon hallo.
Arendpoot schrok en wou weglopen van deze Schaduwclankat. hey, ik ken je wel hoor. begon de grote kater.
Jij bent Arendklauw. Ik ben Arendpoot, en wie bent u? vroeg Arendpootje verward.
Ik, ik ben KRACHTVACHT. Ik ben de Schaduwclancommandant. kom maar mee.
Arendpoot had geen enkel idee wat hij deed en toen stonden Krachtvacht en hij vlak voor de leider: Glimster. Glimster was een Pikzwarte kater met Blauwe glimmende ogen. Hij was de leider van de Schaduwclan.
Ik ben verbannen uit de Donderclan. zei Arendpoot triest. O, zei Glimster. en hij vervolgde: jij hebt veel talent, ik heb je een konijn zien vangen, en onthoud, de donderclan is een slechte clan. Wil je in de Schaduwclan?
Als Arendpoot en nieuwe clan mocht kiezen had hij wel eerst de Windclan gekozen en daarna de rivierclan maar hij was toch blij. Natuurlijk!!
oke laat alle katten die oud genoeg zijn om hun slachtoffer te vangen rond de hogesteen verzamelen!! riep Glimster.
Arendpoot, een verbannen Donderclanleerling is bij ons gekomen. Wij verwelkomen hem in onze clan en hij ontvangt de nieuwe naam: Arendklauw!!!!
zei Glimster net op het moment dat er een arend met grote klauwen boven zijn hoofd vloog.
En we vergeten niet dat Zachtpoot, onze leerlinge vandaag ook haar moed heeft getoond tegen Stekelpels, de indringer.
vanaf nu zal ze bekend staan als ZachtVacht!!!
Krachtvacht, haar vader riep opgewonden uit: Zachtvacht!! zachtvacht!!! en de eerse kat die haar feliciteerde was:......... Arendklauw.
Er zijn nog geen reacties.