041
Niall was nu al meer dan een week weg ik begon me zorgen temaken want elk telefoontje die ik hem gaf drukte die weg, Dus ik besloot om Taylor telaten bellen.. Maar nee weer drukte die af dus liep ik boos naar beneden. "Jelisa?" zei ik terwel ik op der deur klote ze deed open en ik zag dat ze er slecht aan toe was. "Wow gaat het wel?" "Wat moet je!" antwoorde ze "Uhmm misschien kun jij niall een keer proberen tebellen?" "waarom zou ik? Hij laat ook niks van zich zelf horen." en ze gooide de deur voor mn neus dicht. "Nou bedankt he!" riep ik. vervolgends wouw ik zayn en melayns kamer binnen lopen maar die zat op slot.. Dus ik lied ze maar even met rust. "TAYLOR!" Schreeuwde ik door het huis. Ze schrok zich dood en kwam naar beneden gerent. "wat is er?" vroeg ze. Ze keek me aan en ik legde uit dat ik niall miste en dat jelisa heel weird deed. "Oneee" zei ze met een bezorgde stem. Ik keek haar aan in der blauwe ogen ze had een beetje de zelfde ogen als niall. toen hield ik het niet meer en pakte ik der vast. ik voelde me zo raar, Mn beste vriend wou niet met me praten. Heb ik nu opeens iets verkeerd gedaan. Vanalles spookte door mn hoofd. Taylor bracht me naar onze slaapkamer en ik ging op bedliggen "Uhm schat ik ga even naar jelisa. Ik maak me zorgen.." ze gaf me een kus op mn wang en liep de trap af.
Taylor prov.
Terwel ik de trap afliep was ik aan het indenken wat ik tegen jelisa kon zeggen. ik klopte aan en ze deed de deur open. "Uhmm mag ik binnen komen?" vroeg ik angstig jelisa zuchte en zei vervolgends "Vooruit." ik liep naar binnen en zag dat het er echt een puinhoop was. Oke het was altijd rommelig bij jelisa en niall maar zo.. ze ging op bed zitten en klopte met der hand naast der. "Vertel dit alsjeblieft tegen niemand, Ik denk dat ik ook verliefd ben op revey.." "w-w-w-wat?" antwoorde ik. "Sorry, Ik weet het allemaal gewoon niet meer !" Ze pakte haar kussen en baarste in tranen uit. ik legde mn hand op haar schouder en probeerde haar een beetje te troosten. Ik wist niet wat ik moest doen.
Reageer (1)