(no subject)
"Ik ga de hond even uitlaten" Ik klik de hond aan de riem en loop naar het park, ik laat de hond los en hij rent meteen naar het vijvertje. Ik ga op het bankje zitten en pak mijn mobiel, ik kijk even rond wie er allemaal in het park zijn en zie dat mijn buurjongetjes met Rakker aan het spelen zijn. Niet veel later zie ik vier jongens lopen met een Golden Retriever, de blonde wijst richting mij en zegt iets tegen de andere drie. Ze gaan tegen een boom staan en ik zie dat de blonde steeds naar mij kijkt, ik zie dat Rakker naar hun toe is gerend en roep hem. "Rakker, hierkomen" Rakker kijkt om maar komt niet naar me toe, ik loop naar de jongens toe en aai hun hond even. Daarna pak ik Rakker en ik zie nu pas wie de jongens zijn, als ik weer naar het bankje loop zet ik Rakker weer op de grond en zie ik dat de kleinste van de vier, Rein, Daan naar voor duwt. Hij kijkt naar beneden en zegt iets tegen Rein,Owen en Nils. Ik weet niet wat hij zei, maar even later komt Nils naar mij toe gelopen "Mag ik even komen zitten?" vraagt hij, hij gaat zitten "Daan doet de laatste tijd zo raar, hij is er met zijn hoofd niet meer bij met repeteren" zegt hij "Waarom vertel je dat aan mij?" "Omdat, hij het steeds over een meisje heeft. Ik wilde vragen of jij haar kent" "owke, hoe heet ze?" vraag je en je stem trilt een beetje "Ik weet het niet zeker, volgens mij ben jij dat" zegt hij "Hij zegt dat, dat meisje hier altijd wandelt en een zwart met witte puppy heeft" ik lach "Geloof ik niks van" "Geloof mij maar, hij durft je niet aan te spreken" zegt Nils en hij zegt "hier heb je zijn nummer, nu ga ik weer" Nils staat op en loopt weer richting de jongens, ik kijk naar het briefje dat Nils mij gaf en doe hem in mijn broekzak. Ik roep Rakker en klik hem aan de lijn. Ik wil het park uitlopen als Daan op mij af komt lopen "Heeft Nils het je verteld?" ik voel dat ik rood wordt en zeg stotterend "J j a a, is ddaat errg?" Daan kijkt me aan "uhm, nee. Nu durf ik het misschien wel te vragen" Daan kijkt naar beneden en gaat op zijn hurken zitten, hij pakt mijn hand "lieve Gina, wil je mijn meisje zijn?" hij wordt rood en ik zie dat Rein, Nils en Owen achter hem zijn komen staan "JAA!!" roep ik blij. "hebben we nu echt verkering?" vraag ik "Ja" zegt Daan trots "Oh my god, hier kon ik alleen maar van dromen en nu is het werkelijkheid" "Dromen zijn geen bedrog" Roepen Nils,Owen en Rein. Daan kust me.
Reageer (1)
jeeeejjj zoo leuk was het maar waar super!!
1 decennium geleden