Foto bij ~1;Meranda Gomez.

"Mer, stohooop.", zegt Silvana die de kieteldood van mij krijgt. We zitten helemaal achterin in het busje en nu krijgt Silvana dus een goede beurt. We zijn beste vriendinnen en deze twee weken in Maart gaan we naar Frankrijk. Lucas zijn ouders hebben een villa in het bos en daar verblijven we. Met een groep van twaalf mensen gaan we daarheen. Niet dat we hetzelfde werk doen, maar we zijn goede vrienden van elkaar en dit is de derde keer dat we met deze groep op vakantie gaan. Sinds vorig jaar slaap ik op de kamer met mijn vriend Andreas, we hebben een anderhalfjaar een relatie en we zijn nu opzoek naar een huis in Noord-Brabant. Daar wonen zijn ouders en kan ik een betere baan krijgen als Styliste. "Eay chickies, blikkie cola?", hoor je en als ik opkijk zie ik het hoofd van Mohammed. Ik knik en Silvana geeft een vrijheidskreet, omdat dit betekend dat ze verlost is van haar kieteldood. Hij geeft ons twee blikjes en dan komt Andreas over de bank hangen om mij te zoenen. "Mooie boxer hoor dreas!", hoor ik Bianca. Ugh,,snol. Ze was altijd aan het flirten met de jongens, terwijl ze thuis ook een vriend heeft. Ik kijk Silvana aan en we schieten beiden in de lach. Silvana heeft nog geen relatie, maar ze heeft wel een oogje op Lucas. Ik zie zijn blonde haren onder de achterkant van de bijrijdersstoel komen. Hij is wel aardig, heeft wat kapsones , maar is wel schattig en ik begrijp wat Silvana in hem ziet , maar hij is gewoon mijn type niet. Ik kijk het raam uit en zie hoe we verder rijden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen