Foto bij Hoofdstuk 4

Heey, ik heb al 3 abo's :) LoveU<3 Xx

Ik zat alleen in mijn kamer. Het was al twee dagen nadat Harry te horen had gekregen dat hij de rol had.

Nou, rol dus echt niet gekregen..

Tweette ik. Ik had nog een beetje hoop gehad, maar twee dagen later, is best veel. Ik moest het maar achter me laten. Misschien volgende keer beter. Of die keer daarna. Of misschien ook nooit. Mijn mobiel ging. Ik stond op van mijn bed, en liep sloom naar mijn bureau toe, waar mijn mobiel op lag. Ik nam op en zei, ‘Hallo, met Daisy.’ ‘Hallo, met Maura Horan,’ hoorde ik aan de andere kant van de lijn. Mijn hart ging te keer. Waarom belde ze? Zou ik toch een klein rolletje krijgen? ‘Ik wil even iets tegen je zeggen,’ ging ze verder. Ik wachtte ongeduldig tot ze verder ging, ‘Je hebt de rol,’ zei ze uiteindelijk. Mijn hart maakte een sprongetje, of eigenlijk een heel grote sprong. ‘Wat? Dat is geweldig. Maar. Hoe.’ Ik probeerde er iets zinvols uit te krijgen, maar het lukte niet. Ik hoorde Maura lachen. ‘Je hebt Harry gesproken hè,’ zei ze. ‘Ja,’ antwoorde ik, ‘Ik dacht dat allebei de hoofdrolspelers al wel gebeld zouden zijn dan.’ ‘We houden mensen graag in spanning,’ zei ze. Ik moest lachen, ‘Dat is gelukt, heel goed zelfs.’ Maura grinnikte weer, ‘Nou, je hebt de rol dus, je was fantastisch bij de audities.’ ‘Dankje,’ zei ik terug. ‘We willen volgende week dinsdag even samenkomen, met alle acteurs, zodat jullie elkaar alvast een beetje kunnen leren kennen,’ zei Maura. ‘Oke, is goed. Dat moet lukken. Hoe laat?’ vroeg ik. ‘We willen dat iedereen er om 11:00 is,’ zei ze, en voegde er, om mijn volgende vraag voor te zijn, aan toe, ‘Iets buiten Haarlem. Ik stuur het adres nog wel per e-mail. Het is een groot huis, met een groot stuk land erbij.’ ‘Oke is goed. Ik zal er zijn,’ zei ik, en hing op. Daarna rende ik snel naar beneden. ‘Mam, mam!’ riep ik. Toen ik haar vond in de keuken vertelde ik snel dat ik toch de rol had. Ze gaf me een knuffel, en feliciteerde me. Ik liep weer naar boven, naar de kamer van Phoebe, en vertelde ook haar het nieuws. Daarna volgde mijn andere zussen. Ik liep weer naar mijn kamer, pakte mijn mobiel en belde Harry. ‘Hi,’ hoorde ik. ‘Hi, met Daisy,’ begon ik, ‘Je raadt nooit wat er net is gebeurd.’ ‘Nou?’ vroeg Harry. ‘Ik heb toch de rol!’ riep ik blij uit. ‘Echt?!’ vroeg hij ongelovig. ‘Dat is geweldig! Dan gaan we samen een film doen!’ Hij was heel enthousiast. Dat voelde goed. Ik praatte nog even met hem, en hing toen op. Vervolgens belde ik Louis, en vertelde ook hem het hele verhaal. En ook hij was heel blij voor me. Mijn hele vakantie was weer goed. Dit zou de beste vakantie ever worden.

Reageer (2)

  • agirlx

    yeeah, ze heeft de rol!(yeah)

    1 decennium geleden
  • NOW

    I knew it (A)
    Speelt Niall ook mee! :)
    Super snel verder sweetie <3 X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen