Foto bij Bad Mood

Arendpoot was voor de oudsten aan het werken.

Arendpoot was net klaar met de tekenbeten van de oudsten te verzorgen.
Egelhart lachte hem uit.
hahaha, je zal nooit geschikt zijn voor een krijger te worden onhandige arend.
Egelhart was gehandicapt aan zijn poot, omdat hij die had omgeslagen en bijna gebroken had op een gevecht aan de zonnerotsen.
Arendpoot zei: Weetje wat je grootste handicap is? Je slecht karakter.
Ooit zal ik veel sterker, wijzer en krachtiger zijn dan jij.
Egelhart lachte minachtend. jaja, en ik ben een egel. zei hij ironisch.
Je bent al net zo prikkelbaar. zei Arenpoot in zichzelf. maar hij besloot om het voor zichzelf te houden.
Egelhart zei tegen hem: ik denk dat jij meer gehandicapt bent dan mij hoor, en zeker je moeder!!
Arendpoot had echt niemand die hem leuk vond. zijn moeder was gestorven bij zijn geboorte omdat de medicijnkat, graafwortel met egelhart een babbeltje aan het doen was. Graafwortel was ook de moeder van Egelhart.
Arendpoot besloot hem te negeren maar hij was wel erg gekwetst.
plots liep Heetpoot, de zoon van Lavaster naar Arendpoot en hij zei: Je moet helpen met een beter nest te maken voor de moederkatten, hun kraamkamer is versleten. en lachte hem uit maar toonde het niet zo veel.
Arendpoot liep naar de kraamkamer en zei dat hij moest helpen met een nieuw mosbed te maken maar de moederkatten hun nest was helemaal niet versleten.
maak dat je wegkomt!! jij stom joch!!!
Arendpoot voelde zich echt helemaal alleen. Hij mocht niet eens buiten het kamp en zo kwam het dat hij ook achterstand had met de trainingen in de donderclan. Ondertussen waren Heetpoot en Jachtpoot al betere leerlingen dan Arendpoot. Jachtpoot was wel een goede jager, maar zijn karakter is echt slecht, een echte slijmer. en heetpoot was zo een snobkat.
is er echt niemand die nog leuk is?
is er echt niemand die nog leuk is van mijn clan?
en toen begon Arendpoot een iedee te krijgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen