Foto bij hoofdstuk 2

Romy- Hmm om de hele dag in bed te liggen is ook neit een goed idee. Ik ga wel even naar Nandos eten halen en ze liep snel weg. 10 minuten later was Romy bij Nandos, ze bestelde kip Perrie Perrie. En wachte tot het klaar was. Oliver gaf haar het eten, hij was en goede vriend van Romy dus toen hij haar binnen zag komen wist hij al wat ze wilde. Ging je niet op date met James vroeg hij. Nee hij heeft afgezegd zei Romy. Ze was bijna weer aan het huilen. Houd je sterk dacht ze. Oliver gaf haar haar bestelling en Romy betaalde en liep weg. Voor ze naar buiten liep riep ze nog Dankje Ollie! In gedachten verzonken liep ze verder. Tot ze tegen iemand op botste. Romy keek op en zei snel 'Sorry!' ze keek recht in de ogen van een blonde jongen. Wat komt hij me bekend voor maar waarvan. Romy draaide haar hoofd weg en liep snel door. Wie is hij nou dacht ze. Potverdrie Romy kwam er echt niet op. Het begon met een N, volgensmij is het van die band waar Lotte zo fan van is. Maar hoe die nou heet. Romy was thuis en bedacht het maar aan haar zusje te vragen. Hé Lot hoe heette die blonde jongen uit die band van jou nou? Niall hoezo riep Lotte terug. O ik liep tegen hem op in het winkelcentrum maar ik wist niet meer hoe hij heette zei Romy. OMGG GEEF ME JE SHIRT riep Lotte. Ik ben zo vet jaloers hea!! HAhah dacht Romy die krijg je dus lekekr niet hea. O jaa zei Lotte. Kristie kan vanavond niet mee naar het concert dus wil jij mee. we zitten helmaal voor aan. Hmm nou okee voor jou dan maar ik be helemaal geen fan. Maakt niet uit riep Lotte. Okee zei Romy. ik ga wel mee. een paar uur later begon het concert. we zaten echt dichtbij we zouden hun handen ana kunne raken. De muziek begon en een bekend deuntje ging door de zaal. Ik hoorde heel veel meiden gillen en ik zong zachtjes mee. Ik kende het liedje wel maar de tekst niet echt. De jongens rende naar binenn en ik zag hem daar staan. Hoe heette hij ook al weer? O ja Niall. Hij keek in mijn ogen en lachte lief naar me. ik lachte terug. Langzaam keek hij weg. Toen zag ik opeens een jongen naar mij toe komen. Uhm welke is dat ook alweer? Hij pakte mijn hand beet en lachte lief. Mijn zusje begon tte gillen. AAAAHHH Harry houdt je hand beet AAHHH. Ik moest lachen naar haar. Doe normaal joh gekkie. Harry zong voor mij en toen was het liedje af. Niall begon wat te vertellen en hij had echt een schattig Iers accent. Toen gingen ze even van het podium en zagen we een filmpje van hun. Iedereen begon te gillen. Hahaha.

- 5 uur later zat niall backstage met de jongens. Pff zo zenuwachtig ben ik nog nooit geweest zei Niall. Hopelijk zit dat meisje ook ergens in het publiek dacht hij. Nog 5 minuten hoorde Niall iemand roepen. O shit ik moet nog omkleden en alles doen. Snel rende Niall naar de kleed kamers. http://weheartit.com/entry/46313323/via/__BeLiinda. Net op tijd was Niall klaar. Hij liep naar het podium en keek de zaal rond. Hij zag het meisje nergens. Ach jammer maar ik zie haar waarschijnlijk nooit meer. Live while We're Young begon en hij hoorde Liam zingen. Niall keek naar de mensen in het Vip gedeelte en zag haar daar staan. Lachend keek hij naar haar. Ze is er dus wel! Het was zijn korte stukje om te zingen. 'Yeah. We'll be doing what we do. Just pretending that we're cool. So tonight' Ik ging lekker gek dansen. 'Let's go crazy crazy crazy till we see the sun' LALALALAAL. Toen ik weer naar het meisje keek zag ik Harry bij haar staan. Hij pakte haar hand beet en keek in haar ogen. Hmmm waarom moet Harry het altijd verpesten voor mij. Na nog 2 liedjes moesten we even omkleden. Ik rende naar achter. Harry wat deed je met dat meisje vroeg ik boos. Nou gewoon ze lijkt me wel aardig antwoorde hij. Ze is van mij. Ik heb haar vanmiddag al ontmoet, nouja niet ontmoet maar ja hoe zeg ik dat ik vond het leuk en ik knalde tegen haar op. En ze keek zo ercht in mijn ogen en en... Begon Niall te stotteren. Je vind haar echt leuk hé vroeg Harry. Jaa echt heel erg ik heb nog nooit zo'n leuk meisje gezien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen