Foto bij hoofdstuk 1

- Romy liep door het huis heen. Wat moet ik nou aantrekken. Ik ga zo op een date met de knapste jongen van school en ik heb geen kleren. Pfff. ze liep naar haar in loop kast en trok een deur open. hmm deze kleren dan maar.
http://weheartit.com/entry/47033914/via/polyvored.
Eenmaal aangekleed liep ze naar beneden. Romy's moeder stond beneden te kibbelen met Lotte. 'Kunnen julliue nou eens 1 keer geen ruzie maken' riep Romy. Ja sorry het is een speciale dag voor jou natuurlijk, ze haar moeder. romy liep boos weg pff wat een gezeur altijd hier zeg! Ze pakte een broodje en deed en worst op. Romty keek op haar telefoon en zag een berichtje:
James: Heei Romy sorry ik kan niet meer, ik moet met mijn ouders naar mijn nichtje in het ziekenhuis. Ik hoop dat je eht begrijpt, sorry! x James.
Neeee toch, dit kan er niet bij dacht Romy. Ze rende de trap op en sloeg de deur met een klap dicht.

-Niall klopte op de deur van Zayn z'n kamer. hij liep naar binnen zonder op antwoord te wachten. Hij had er meteen spijt van. Daar stonden Zayn en Perrie elkaar af te lebberen. Snel riep Niall sorry en liep weg. Hahah echt iets voor mij om dan binnen te komen dacht hij. Niall liep maar naa Paul toe. Hé Paul is het goed als ik de stad in ga? Er hoeft niemnd mee hoor. Gelukkig zei Paul ja en Niall trok zijn schone kleren aan.http://weheartit.com/entry/46315823/via/__BeLiinda
Lachend liep Niall naar buiten. Het was nog zomer maar koud had hij het wel. Hij trok zijn muts wat verder over zijn hoofd en zette zijn bril op. Ookal was het koud, de zon scheen toch best fel. Toen Niall eenmaal bij de winkels was aangekomen zag hij allemaal stelletjes hand in hand lopen. Pff wat mis ik dat, gewoon een meisje die alleen van jou houdt. 's avonds knuffelen bij de open haard. Helaas is er nog geen meisje voor mij langs gekomen. Niall wachte op de ware, niet zomaar elk meisje. En bijna elk meisje wil hem alleen maar omdat hij de Niall Horan is van One direction. En niet omdat hij de gekke oude Niall is die weinig mensen kende. De Niall emt de scheve tanden. Achja ooit komt er een meisje die van me houdt om hoe ik ben. In gedachten liep Niall verder. Au Niall keek op en zag dat hij tegen een meisje was op gebotst. Wauw wat was zij mooi zeg! Sorry zei ze snel ze keek hem recht on zijn blauwe ogen aan en liep snel weer verder. Wauw zo'n mooi meisje had hij lang niet meer gezien. Was het toeval dacht Niall. Hij liep weer verder en zag Nandos al in zicht komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen