NA 2 REACTIE'S GA IK PAS VERDER!

I will Not smile to you, Not For One Second.
''Max had Voetbal Training en Patrick kwam kijken, Hij zag dat het Niet goed met Hem ging. En Eric de Trainer liep Max te Comanderen''
Eric: Max Loop nou eens door!

''Max zuchte en zag in de verte dat Patrick aan kwam Lopen, Patrick zwaaide Naar hem maar Max draaide zich om en ging weer in de Rij staan om op Doel te schieten. Patrick ging op een Bankje zitten Langs Het Trainingsveld en Myron keek Max aan''
Myron: Hé Max, Hij zit daar.
Max: Nee Jo, Dat had ik zelf ook al wel gezien.
Myron: Ja sorry Hoor, ik wis niet dat je Boos zou worden.
''Max zuchte en Hoorde Eric roepen dat hij aan de beurt was. Max legde de Bal op de PenaltyStip en deed een paar passen naar achter, Hij keek even Naar Patrick en Nam een aanloop. Max schoot voluit met z'n Linkerbeen In de Rechterkruising, Een prachtige Bal die zelfs Van der Sar niet tegen Had Kunnen Houden''

Eric: Nou, Nou Max doe je goed.
''Patrick zag aan Max dat Hij het moeilijk had om Te zien dat z'n Moeder Ruzie had met Iemand waar Max van Houden. Patrick wist ook dat Max wilde dat alles weer zoals vroeger zou Worden''

''Een paar Minuten Later kwam Pete aan en Ging naast Patrick zitten op het Bankje''
Pete: Hé.
''Patrick keek Pete aan en zweeg, Samen bleven ze de Laatste 10 Minuten van de Training naar Max Kijken''

''10 Minuten later was de Training afgelopen, Max liep naar z'n Fiets en stapte Op. Pete en Patrick Liepen naar de Auto en wouden instapen tot ze Plotseling een Harde Knal achter Zich Hoorden''

Reageer (3)

  • BULLETproof

    2e reactie ;D

    1 decennium geleden
  • BULLETproof

    verdeeer :3
    als je Patrick of Pete dood laat gaan |:

    1 decennium geleden
  • ECHELONPOWER

    Need 2 Reactie's =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen