{PatrickStump} In Love with the best friend of your brother #22
Dit is dus echt de aller laatste, er schoot opeens iets naar Binnen n_n.
YES!
''Patrick en Jij wonen samen, Jason is inmiddels 4 jaar geworden''
Patrick: Ben je al klaar?
Jij: Bijna, geef me nog 5 minuten.
Patrick: Oké, Ik wacht wel.
''Jij Stormt ondertussen al van de trap af. Eenmaal beneden pak je Patrick's Hand en pak je Jason. Jullie zijn onderweg naar Pukkelpop waar Fall Out Boy vandaag Speelt.''
Jij: Je doet wel je best hé.
Patrick: Voor Jouw Altijd.
''Je geeft Patrick een zoen op z'n wang voordat hij de kleedkamer inloopt. In de kleedkamer pakt Patrick iets uit zijn Jaszak en douwt het vlug in zijn Broekzak. Pete kijkt naar hem en Grijnst. Voor ze hun Laatste Liedje Spelen vraagt Pete of je Het Podium op wilt Komen met Jason. Als je op het Podium staat komt Patrick naar je Toe lopen en je kijkt hem aan. Patrick Glimlacht.''
Pete: Hé, Patrick je moet het nu wel vragen!
''Patrick kijkt Pete aan en daarna weer naar jou. Hij haalt een Klein doosje uit zijn Broekzak en gaat voor je staan. Hij bukt en gaat Op z'n Knie'en.''
Patrick: Aimée, Wil je met me Trouwen?
''Het is helemaal stil en jij kijkt Patrick aan''
Jij: JA!!!
''Patrick glimlacht en geeft je een Zoen. Iedereen begint te Gillen en te Juichen''
Reageer (1)
Reactie Graag!
1 decennium geleden