Foto bij 6:The sword

Hidden leaf village

'En?' vroeg Konohamaru. 'Wat en ?' vroeg Naruto kribbig. 'Wat zeiden ze? Wat weten ze over Sasuke?' vroeg hij ongeduldig. 'Niets !' antwoordde Naruto kortaf. 'Hoe... hoe bedoel je?' vroeg hij. 'Ik mocht niet binnen in de zieken zaal , en in het hokage gebouw ook al niet. ik geef het op.' zuchtte Naruto.

Hokage room

'Waarom zijn jullie hier?' vroeg Sunade aan kakashi en Shikamaru. 'Shikamaru heeft iets gevonden dat u misschien interesseert.' zei Kakashi. 'Wat?' vroeg Sunade . 'Dit...' zei Shikamaru die iets uit een doek haalde. 'Wat is dat?' vroeg Sunade. 'Een zwaard.' antwoordde Shikamaru. 'Dat zie ik ook wel.' zie ze. 'Het is van Sasuke.' zei Kakashi. 'En dan?' vroeg Sunade. 'Dat geeft Naruto meer kans om...' Sunade sloeg met haar vuist op de tafel. 'Nee naruto vertrekt zo meteen en er staat een oorlog voor de deur de stad ligt nog half in puin en ik ben nog maar net ontwaakt...!' riep ze. 'Ik snap het.' zuchtte Kakashi. 'Naruto gaat met Killer Bee ( de eighttails) trainen om de chakra van de Kyuubi te beheersen en ik moet gaan vergaderen met de vijf kage's over de oorlog alle ninja's moeten namelijk mee dus jij ook Kakashi.' zei ze. 'Maar waarom ik weer?' vroeg Kakashi. 'Jij moet namelijk een van de lijders zijn Kakashi.' zei ze en ging weg. 'Dus ?' vroeg Shikamaru. 'Jij gaat mee.' zuchtte Kakashi.

bij de poort van het dorp

'Hey Naruto! Kom je mee op een S-rank Missie ?' vroeg Yamato. 'O! Dus daarom moest ik hier heen komen.' zei Naruto. 'Tuurlijk een s rank missie!!!!!!!!!!!!!!!!!!'

De volgende keer zullen we al in de vierde grootte ninja oorlog zitten ik ga dus iets verder naar voor in de tijd als je wil weten wat er is gebeurt met Naruto en Killer Bee kijk dan naar het echtte verhaal op deze link :http://www.narutoget.com/naruto-shippuden-episodes/

Reageer (1)

  • Luckey

    Op die site kijk ik ook altijd xD
    Morgen komt de nieuwe afleverig :D
    Nu snel verder met schrijven
    Het is te leuk :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen