Foto bij If you believe - 35

Nel POV

Ik neem m'n gsm en bel naar Harry. Wanneer de telefoon overgaat, probeer ik mijn tranen weg te vegen. Zodat hij niet moet horen dat ik aan het wenen ben. "Hallo? Nel?" Zijn stem. Zo vol warmte. En ik zit hier. Ik kan mijn tranen niet langer tegenhouden. Ik hoor dat hij niet uit zijn woorden kan komen. "W-wat is er?" Ik probeer de tranen een beetje tegen te houden. "Zayn.. Hij... weet het", zeg ik rustig. Hij kan zich niet zo rustig houden. Hij schiet helemaal los. Als een gek begint hij tegen mij. "Wat? Waarom? En waar is hij nu?" "Rustig. Hij gaat jou niets aandoen. Hij gaat niemand iets aandoen. Ik weet niet waar hij nu is. Maar hij was rustig. Rustig, maar gebroken. Zoals ik." "Jij hebt dit alles wel in gang getrokken he. Jij had me gekust", zegt hij hysterisch. WAT? WAT?! Ik schrik me dood van zijn reactie. "Oh ja, ik heb jou misschien gekust. Maar wie is er blijven doorzetten? Je moet niet alles gaan ontkennen. En niet alles op mij gaan steken. Sorry dat ik besta hoor. Anders moet je me eerst eens rond je vinger draaien en dan doen alsof er niets gebeurt is." Het is stil. Voor het eerst hebben we ruzie. En dan nog aan de telefoon. Fijn dat alles zo gemakkelijk loopt. Ik had het me toch iets beter voorgesteld. Maar nu weet ik tenminste achter wie ik moet gaan. "S-sorry." Zijn warme stem is terug. Vol schuld deze keer. "Dank je Styles. Je hebt me geholpen. Ik weet nu wie hier de jongen is. Leuk dat ik altijd op je kan rekenen", zeg ik sarcastisch. Ik leg meteen af en loop naar buiten. Mijn hart achterna.

Externe verteller

Wanneer Zayn de kamer uitliep, was hij verloren. Verloren in de liefde, in zijn gedachten, in de gangen. Zonder te weten wat er gaat gebeuren, klopt hij aan bij Niall en Phaedra. Daar zit Niall zich vol te proppen met eten, zoals altijd. Dus moet Phaedra de deur opendoen. Die jongen kan zo lief zijn, maar soms toch zo lui. Wanneer ze de deur opendoet, kijkt ze Zayn geschrokken aan. Hij aarzelt niet en vliegt de kamer binnen. Hij gooit zichzelf op het bed. Niall kijk eens lachend om en eet verder. "Nel..", begint Zayn hysterisch maar met een zachte stem. Phaedra gaat ondertussen rustig naast hem zitten. "Ze heeft met Harry gekust. En ik heb gezegd dat ze mocht kiezen. Maar ik had dat beter niet gezegd. Wat als ze nu voor Harry kiest. Dan ben ik haar kwijt." Hij ratelt maar door en door. "Wie weet beseft ze wat ze heeft aan jou. Waarom ze met jou was. Weet je wel. Wees rustig. Het enige wat je kan doen is afwachten", probeert Phaedra hem te troosten. Ondertussen vliegt Nel de gangen door. Niet wetende waar ze gaat uitkomen. Ze klopt aan bij Liam, hij is de vader van de lads. Daar zou hij toch wel naar toe gaan. Ze klopt rustig aan. Liam komt de deur opendoen. Niet wetende wie er nu hemelsnaam bij hen zou moeten zijn. "Is Zayn hier?", vraagt ze verlegen. Liam kijkt eens achter zich. "Neen, sorry. Enkel Danielle. Wat is er misschien?" Ze kijkt eens rond haar. "Sorry voor het storen. Ik ben gewoon dom geweest. Leg ik misschien later wel eens uit." En weg is ze, naar de volgende kamer. De kamer van Niall en Phaedra.

Nog een kerstcadeautje, een nieuw stukje, misschien niet zo lang, maarja... En hopelijk hadden jullie een fijn kerst! :) xxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Oh oh, ik hoop dat ze het nu gaan bijleggen, en niet met dingen gaan gooien! O:
    Super leuk geschreven! Snel verder please!
    Jij ook een fijne kerst (;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen