Foto bij Chapter 4

P.O.V. Harry

'Ik zij toch dat je het niet zo laat moest maken, Harry.' 'Aah m'n hoofd.. Zeur niet Gemma..' Sinds ik wakker ben heb ik enorme hoofdpijn. Gemma heeft wel gelijk, ik heb het té laat gemaakt. Om half vijf vanochtend reden we weg bij Louis. Zijn ouders en zusjes waren al om half één terug, maar die gingen al naar bed, behalve Lottie. Die ging rond vier uur. 'Ik zeur niet.. Je had gewoon eerder mee moeten gaan, in plaats van lopen midden in de nacht..'
Ik schud mijn hoofd. Het was anders heel gezellig en de hoofdpijn zakt al. Die pilletjes werken echt!
'Vandaag ga ik dus helemaal niks doen..' zeg ik terwijl ik mijn benen op de bank leg. 'Ik ga naar de bios met Nicki, Bye.' Gemma doet de deur dicht en verdwijnt naar buiten.


P.O.V. Lynn

Ik heb heerlijk geslapen, even dacht ik niet aan Harry of Faya's vervelende opmerkingen altijd. Faya is echt zo iemand die je nooit kunt vertrouwen.
Op school is ze ook nogal populair met al d'r meelopertjes. Little bitch.. Ze is nu met haar vriendinnen weg, weet ik veel waarheen.
Ik pak mijn telefoon en ontgrendel hem. Ik klik op contacten en scrol naar de 'H'. Harry staat er, met een hartje.
Die moet ik nog weghalen, ik moet gewoon heel zijn nummer wissen.. Ik heb ook die van Eleanor en Louis, die er ook waren toen ik Harry ontmoette op het strand. Ik mis die zomer echt.. Vandaag om 16.00 worden de laatste bijgekomen kaarten verkocht voor het concert over twee maanden. Natuurlijk gaat Faya het eerste kaartje hoe dan ook kopen. Ze gaat zeker met die vriendin Kiki. Ik mag haar wel, ze is niet zo bitcherig als Faya, maar ook niet zo'n meeloper.
Als die twee samen zijn, fangirlen ze de heletijd.. ' One direction, one direction, one direction..' Pfft..
Ik moet persee mee van haar, mooi niet!

Reageer (2)

  • Marly2801

    awh zielig!
    merry x-mas!
    snel verder!(H)
    abo!(H)

    1 decennium geleden
  • Kieran

    ze moet wel meegaan! snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen