~ Five
Hoofdstuk 5 alweeer
Ik kan morgen niet schrijven ivm kerst.
Oo en ik weet dat je bij je verhaal niet mag vragen naar kudo's, maar misschien is dit een tip?
Xx
ps. I <3 reacties, kudo's en abo's
Heel erg bang loop ik naar de zijkant van de rij. Ik heb geen idee wat ik straks moet gaan doen. Ik denk allemaal klusjes, want we hebben niet voor niets zo'n pak aan. Allerlei vragen zweven rond in mijn hoofd. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Dan gaat Zayn op een tafel midden voor ons staan. Hij begint te praten. 'Niemand van jullie weet wat jullie hier doen, niemand! Dus dat zal ik jullie nu maar even vertellen. Ik heb in 1 dag de tijd 16 mensen ontvoerd. Jullie dus.' Snel kijk ik even om me heen. Ik dacht dat ze er al lang waren, maar niet dus. 'Jullie gaan in 4 verschillende groepen van 4 mensen misdaden plegen. Daar valt onder.. Banken overvallen, mensen vermoorden, inbreken en nog veel meer van zulk soort dingen.' Dan begin ik te huilen. Waarom overkomt mij dit? Net weer precies mij.. Het maakt me nu even niks uit dat iedereen me ziet huilen, helemaal niks. Ik ga mijn verdriet niet meer verbergen, sterker nog ik ga hem eens vertellen hoe ik erover denk. Ik loop op Zayn af en ga vol moet voor hem staan. ' Waarom wilt u dat wij dit doen? Wij zijn onschuldige mensen!' Zeg ik toch wel met een kleine tinteling in mijn stem. 'Omdat jullie het meest voor de hand lagen.' Antwoord Zayn heel overtuigend. ' Waarom wilt u eigenlijk dat wij dit doen? Wat wilt u er mee bereiken?' 'Ik wil rijk worden ja! en jullie gaan me daarbij helpen! Begrepen?' 'Nee! Dat begrijp ik niet! Vraag iemand anders. Er zijn genoeg mensen die dit voor een beetje geld willen doen!' Dan krijg ik een volle klap op mijn gezicht. Weer begin ik te huilen.
Leuwk?
Reageer (2)
Echt zo leuk verhaalll!!!
1 decennium geledenSpannend!!!
1 decennium geleden