It's only a matter of time. Sorry dat hij veel te laat is! Part 3 probeer ik nu nog snel te schrijven voordat mijn slaap me over neemt xoxo

December 24, part 2 | Charlotte Emelie Jenner

"Anne!" Begroette ik de moeder van Harry vrolijk terwijl ik haar in een knuffel trok en een kus op haar wang drukte. "Charlotte! Wat leuk je weer eens te zien! Harry neemt jou ook veel te weinig mee hier heen!" Ratelde ze waarna ze haar zoon in een knuffel trok en hem bedolfde onder de kusjes. "Charlotte!" Begroette Robin me waarna ook hij me in een knuffel trok. "Jij bent ook helemaal niks veranderd hé'" Ging hij verder. "Ik weet het, ik weet het." Mompelde ik. "Gemma!" Gilde ik al begroeting naar haar toe, ze trok me in een dikke knuffel. "Charlotte! Hoe gaat het met je?" Vroeg ze me oprecht geïnteresseerd. "Goed hoor, en met jou?" "Altijd hé." Gemma en ik konden altijd al goed overweg, netzoals ik eigenlijk met heel Harry's familie kon. Gemma trok haast letterlijk mijn sjaal af en mijn jas uit waarna ze me naar de woonkamer duwde. "Ik moet je echt zoveel vertellen!" Begon ze. Ze duwde me haast op de bank neer waarna ze gelijk naar de keuken snelde om drinken voor me te halen. Waarschijnlijk thee, aangezien we allebei dol waren op thee. Anne en Robin kwamen enthousiast de woonkamer binnen waarna Anne allemaal lekkere dingen uit de keuken haalde voor op tafel terwijl Robin op de bank schuin tegenover me plaatsnam. Anne nam al gauw plaats naast haar man waarna Gemma de woonkamer binnenkwam met allemaal glazen gevuld met drinken. Ze zete het dienblad met de glazen op tafel en kwam langs me zitten. "Je bent serieus echt niks veranderd Charlotte! Volwassener geworden, dat wel. En wat heb je leuke kleren aan, jou kleding stijl is echt zo leuk." Complimenteerde Gemma me. "Je ziet er inderdaad leuk uit Charlotte." Stemde Anne. Plots kwam ook Harry de woonkamer binnen gelopen. "Bedankt voor het helpen met de koffers en het stelen van mijn vriendin." Mompelde hij. "Je vriendin?!" Gemma keek ons breed grijnzend aa. "Een vriendin." Corrigeerde Harry zichzelf. Gemma wiebelde druk met haar wenkbrauwen terwijl Harry met zijn ogen rolde. Anne schudde ligt haar hoofd en Robin kon een lach niet onderdrukken waardoor ik ook in de lach schoot. Na een klein uurtje te hebben bij gepraat ging de bel, als teken dat er iemand aan de deur stond. Waarschijnlijk mijn ouders. Anne sprong op en liep naar de deur waarna Robin, Gemma, Harry en ik haar volgden. "Mama! Papa!" Begroette ik ze waarna ik ze allebei in een enorme knuffel trok en bij allebei drie kusjes op hun wangen drukte. Ik had ze echt gemist. Toen ook Anne, Robin, Gemma en Harry mijn ouders hadden begroet gingen we weer de woonkamer in. Na ongeveer twee uurtjes bij te hebben gepraat was het voor mijn moeder en Anne tijd om naar de keuken te gaan en het avondeten voor te bereiden. Mijn vader en moeder waren erg goed bevriend met Anne en Robin, door mij en Harry. Iets wat opzich wel fijn was. Maar ook vreselijk in zijn nadeel kon werken. "Charlotte en ik gaan naar boven want ik moet haar nog zo veel vertellen." Deelde Gemma mee waarna ze mijn hand vast pakte en me mee trok de woonkamer door naar de hal over de trap naar haar slaapkamer. Ze zette me op haar bed waarna ze har bureau stoel precies tegen over me zetten zodat ze me strak aan kon kijken. "Jullie zijn verliefd op elkaar." Viel ze met de deur in huis. Mijn ogen werden groot. "Pardon?" Vroeg ik verschrikt. "Ik zie het gewoon aan jullie." "Oh." Mompelde ik. "Heb je het hem verteld?" Vroeg ze me. Ik schudde mijn hoofd. "Nee." "Hebben jullie gezoent?" "Ja." "Hebben jullie seks gehad?" Mijn ogen werden weer groot. "Nee?" Bracht ik uit. "Hmm, klinkt twijfelend. Maar ik geloof je." Plots schrokken we op van een kleine klop op Gemma's deur. "Binnen." Mompelde ze. De deur werd voorzichtig open gemaakt en Harry's moeder Anne kwam te voorschijn. Ze keek me breed grijnzend aan. "Je bent verliefd op Harry." "Staat het op mijn voorhoofd geschreven of zo?" Mompelde ik verward. "Oh maak je geen zorgen hoor, hij is ook verliefd op jou." Stelde Anne me gerust, ook al wist ik dat eigenlijk al. "Heeft hij dat gezegd?" Vroeg Gemma hoopvol. Anne schudde haar hoofd. "Ik zie het aan zijn ogen. De manier waarop hij naar je kijkt en wanneer hij over je praat. Je merkt het gewoon." Besloot ze. "Maar ik moet weer dringend terug naar de keuken voor je moeder het huis afbrand." "Ze is een vreselijke kok hé?" Vroeg ik Anne. Waarschuwend keek ze me aan. "Dat heb ik niet gezegd." Mompelde ze terwijl ze onschuldig haar handen omhoog stak en toen Gemma's slaapkamer deur achter zich sloot. Gemma en ik barstten in lachen uit waarna ze me weer serieus aan keek. "Je moet een move maken." "Wat? Nee.." "Waarom niet? Hij is overduidelijk verliefd op je. Al sinds anderhalf jaar geleden, toen ik je voor de eerste keer zag wist ik dat Harry je leuk vond. Nou ja, ik zag het aan hem. Maar hij durfde het nooit echt toe te geven omdat hij waarschijnlijk bang was dat hij jullie vriendschap verpestte.." "Daar ben ik nou ook bang voor." "Ik beloof je dat alles goed komt, ik beloof het je."

Reageer (4)

  • Pepito

    Verderr!

    1 decennium geleden
  • idkjauregui

    "Staat het op mijn voorhoofd geschreven of zo?" HAHAHAHAHAHHAHAHA :')
    Snel verderrrrr, asjeplease ^^

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    snel verder

    1 decennium geleden
  • passionrose

    Je weet niet half hoe blij je me maakt met nieuwe hoofdstukjes ! Snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen