en weer een stukje voor degene die zo graag mijn verhaal lezen(:
hij is toch lang geworden hahah(:

reacties?

vanuit Linde

Als we beneden aankomen zegt Daan, “nou zeg allemaal even ‘hoi’ tegen ons nieuwe stelletje Rein en Fleur!”, hierdoor schiet ik helemaal in de lach en Rein kijkt me echt heel vreemd aan. “wat nou?” vraag ik nog steeds lachend, “ik vond het gewoon grappig hoe Daan dat zei!”. “we wisten wel dat jullie niet zomaar allebei jullie mobiel waren vergeten..” zegt Owen lachend. “hee, ik was echt mijn mobiel kwijt!” verdedigt Rein zich “en ik was echt mijn mobiel vergeten!” zegt Fleur erachteraan, “het was gewoon heel erg toeval!” zegt Rein dan. “ojaa, en het was ook toeval zeker dat jullie zaten te zoenen op jou kamer?” vraag ik aan Rein, ik zie Owen, Nils, Roos en Lotte me vreemd aan kijken en zeg dan “ja, we kwamen hun kamer binnen en zagen ze zoenen, daardoor wisten we dat ze een stel waren haha!” “ooh” is het enige wat Owen zegt. “nou, ja, kijk, Fleur had der mobiel gehaald in der eigen kamer en toen kwam ze naar onze kamer, omdat ze wist dat ik daar was en ja toen kwamen jullie niet veel later binnen!” zegt Rein. “nou ja maakt allemaal niet uit haha, gaan jullie het wel meteen vertellen aan je moeder en zus? Hahah” vraag ik aan Rein. “uhm, ja daar moet ik nog even over na denken haha” zegt Rein, “wil je soms wachten tot Chrisje jullie ziet zoenen? Haha zodat je zo’n beschamend moment kreeg als wij hadden?” vraagt Daan dan lachend aan Rein, “nou, nee liever niet we vertellen het wel zelf denk ik, of niet Fleur?” vraagt Rein aan Fleur, “haha, ja is goed” zegt ze dan en we gaan met z’n alle eten. Na het eten komt Chrisje aanlopen, “heee, Chrisje!” zegt Rein vrolijk, “hee allemaal! Ooh deze 3 meisjes heb ik nog niet leren kennen toch?” “klopt” zeg ik, “dit zijn Fleur, Lotte en Roos” zeg ik terwijl ik ze een voor een aan wijs. “hoi, ik ben Chrisje” zegt Chrisje tegen ze, “en Rein jij ook al een vriendin toevallig?” vraagt ze lachend. Ze moest eens weten haha, denk ik bij mezelf. Zou die het nou vertellen? “uhm, eigenlijk he Chrisje heb ik wel een vriendin inderdaad...” zegt Rein aarzelend. Chrisje kijkt Rein een beetje vreemd aan, maar dan praat Rein verder “ik heb met Fleur..” zegt hij en hij en hij slaat een arm om Fleur heen. “ooh, haha, ik had meer een antwoord verwacht van ‘pff, Chrisje hou je mond’ maar dit is ook leuk haha! Nou dan heb ik een nieuw schoonzusje gezellig! Haha”. “tjaa, dan had je het niet moeten vragen he!” zegt Rein lachend en dan schieten we allemaal in de lach. “gaan we vandaag nog iets doen?” vraagt Fleur dan, “uhm, maakt me niet zo veel uit..” zegt Rein, “we kunnen een twitcam doen met z’n alle?” vraagt Nils dan. “ja, is goed zullen de mainiacs leuk vinden!” zegt Owen dan en iedereen stemt toe. We lopen met z’n alle richting boven en dan komen we de ouders van Daan tegen, “hoi jongens, we wilde even laten weten dat we vanavond met z’n alle uit eten gaan dus dat jullie dan sowieso hier moeten zijn!” “is goed mam” zegt Daan en we lopen verder naar de kamer van de jongens. Owen tweet even snel op het gezamenlijke account “@TweetMainStreet: hee lieve mainiacs, hebben jullie zin in een twitcam vandaag?” niet veel later ontploft de interactie lijst en krijgen ze allemaal berichten binnen met “jaa, tuurlijk willen we dat!” of “wie wil dat niet?”, “dus we doen we over een uurtje ofzo een twitcam?” vraagt Nils dan, “ja is goed” zeg ik en Nils tweet erachter aan “@TweetMainStreet: zo te zien willen jullie dat wel dus over ongeveer een uur komt de twitcam! RT!”. Dan zitten we met z’n alle een beetje op twitter en niks te doen, totdat ik een vermelding krijg, ik zie dat die van Daan komt “@0547daan: ik hou zo veel van jou<3 @HeyItsLinde” ik tweet terug “@HeyItsLinde: @0547daan aahw ik hou ook super veel van jou<3” door deze tweet ontploft mijn eigen interactie lijst ook met allemaal mainiacs die reageren op daan’s tweet. Dan zie ik dat Rein heeft getweet “I love you<3” maar Fleur niet heeft gelinkt, dat gaat veel reacties opleveren denk ik bij mezelf haha, nou ja ze zien het wel bij de twitcam. Inderdaad ik had gelijk niet veel later zegt Rein “hooo, nu gaat me bb echt flippen volgens mij, te veel vermeldingen!”, ik begin te lachen en zeg “haha, ik dacht net nou Rein zou wel veel reacties krijgen zo!”. We gaan nog even gezellig zitten kletsen en na 3 kwartier starten we de laptop op, we zetten hem op een bed neer en we gaan op het andere bed zitten, nouja Daan, Rein, Nils en Owen gaan erop zitten, Fleur, Lotte, Roos en ik gaan tegen het bed aanzitten en dan starten we de twitcam. “hee allemaal!” zegt Owen blij, meteen komen er heel veel vragen binnen. De meeste vragen gaan over wie die andere 3 meisjes zijn, dus Nils leest voor “wie zijn die 3 meisjes?” “nou, dat zijn Fleur, Lotte en Roos!” antwoord Nils op de vraag, “de vriendinnen van Linde!” zegt Owen er blij achter aan. Owen leest nog een vraag voor “Rein, over wie ging ‘i love you’ tweet?” “nou Rein vertel het ze!” zegt Owen lachend, “kom op Rein you can do it!” zegt Nils dan ook en Rein begint te praten “nou, uhm ik heb een vriendin en die zit hier voor me” Daan die naast Rein zit zegt tegen Fleur “kom we wisselen wel van plek, dan ga jij naast Rein zitten en ik naast Linde” als Fleur naast Rein zit zegt hij “nou dit is Fleur” “hoi allemaal” zegt Fleur. We gaan nog een tijdje door en krijgen nog verschillende vragen. Dan sluiten we af en zegt Owen “wauw, dit is gewoon de eerste keer dat ik geen pijn heb gehad bij een twitcam!” ik begin te lachen en zeg “komt vast, omdat wij der bij waren haha!” “dat zou best kunnen hoor…” zegt Nils dan en iedereen begint te lachen. “zullen we dadelijk even met z’n alle naar de stad gaan?” vraag ik dan en iedereen vind het een goed idee dus we staan op om ons klaar te gaan maken..

Reageer (2)

  • heyitsmarije

    Hou van je verhaal!
    Ben ook verslaafd..
    Vnv nieuwe? =p
    Xxxxx

    1 decennium geleden
  • ginadam

    leuk leuk leuk snel door pleas ik ben een soort van verslaaft hahah

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen