~ Four
Ik doe nog ff snel een hoofdstukkie erbij..
Maar ik had een vraagje.. Waar kun je zien hoeveel kudo's je hebt?
xx
Erg veel tijd om nog verder na te denken heb ik niet. Voordat ik het weet word er een oranje pak in mijn handen gedrukt en word ik geduwd naar een gordijn. Ik ga achter het gordijn staan, zodat niemand me kan zien. Dan voel ik weer een traan over mijn wang lopen. Maar ik probeer niet meer zoveel na te denken, daar word ik alleen maar verdrietiger van. Dan begin ik me om te kleden. Eerst doe ik mijn schoenen uit. Dan trek ik mijn broek uit, doe ik het oranje pak aan tot aan mijn heupen en dan trek ik mijn dikke trui uit en doe het pak helemaal aan. Dat doe ik in een razend tempo. Als ik klaar ben maak ik een diepe zucht. Dan roept de man: ' Hé! Schiet eens op jij!' Ik word er bang van, zo hard roept hij het. Ik trek het gordijn voor me weg en loop richting de man. Hoe zou hij eigenlijk heten? Ik durf het niet te vragen. Voordat ik het weet steekt hij zijn hand naar voor en zegt: ' Zayn Malik is de naam.' Kan hij mijn gedachte lezen ofzo? Nee vast niet. ' Oké ik ben- ' Antwoord ik dan.' Harry Styles, ik weet het.' Onderbreekt hij me dan. Hoe weet hij dat? Oké nu begin ik te twijfelen of hij gedachte kan lezen.. Het zou best kunnen. Nee daar vind ik hem het type niet voor.
Enkele seconden later slaat hij van vriendelijk weer over op chagerijnig en wijst hij naar het de zijkant van de rij met de mensen in de pakken. ' Ga daar staan! Dan zal ik je ook zo uitleggen wat je hier doet!' Schreeuwt hij. Ik volg zijn woorden op.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden & spannend natuurlijk!
Reageer (1)
Echt super leuk!!!
1 decennium geleden