Heeyy
Sorry dat ik niet zovaak meer schrijf.. Maar ik heb echt het gevoel dat ik het voor niets doe..
Reacties, kudo's en abbo's motiveren mij :) Hih

Xx Veel leesplezier

ps. Weer via mobiel gedaan dus kunne paar foutjes in zitten.

Oo en ik heb gezegt dat het grof kon gaan worden.. Ik heb iets anders bedacht dus dat gaat niet door hih.

'We zijn er bijna!' Hoor ik de man dan weer zeggen. Daar baal ik eigenlijk wel een beetje van want dan kan ik niet nog even snel een ontsnappingsplan bedenken. Maarja.. Laat ik maar gewoon weer meewerken misschien laat hij me dan eerder weer los.
Ik krijg een knijp in mijn arm en een hand in mijn rug en word naar voor geduwt. Ik hoor een deur achter me dichtslaan. Volgensmij ben ik binnen. Het is er wel lekker warm, bijna iets te warm. Ik probeer mijn jas uit te doen maar het lukt me niet omdat ik nog steeds niets kan zien. ' Zou mijn blinddoek af mogen?' Probeer ik dan maar. Maar geen reactie.. Ik vraag het nogmaals. 'Zou mijn blinddoek af mogen?' Ik krijg nog steeds geen antwoord. Maar ik hoor wel voetstappen of me afkomen. Ik denk dat het de man is, want wie zou het anders moeten zijn? Nóg een vreemde man of vrouw? Nee ik denk het niet. Dan voel ik gefriemel bij mijn hoofd. Dan valt de blinddoek voor me weg. Nog even laat ik mijn ogen gesloten, maar na enkele seconden open ik ze. Opeens schrik ik me kapot. Ik zie nog ongeveer 15 andere mensen voor me staan. Mannen én een paar vrouwen. Wat wil hij met ons? Of staan ze allemaal aan zijn kant? Nee, zo te zien niet. Ze zien er slaperig en slap uit en ze staan allemaal op een rijtje met allemaal een oranje pak aan. Wat is dit? Wat doe ik hier? Wat wil hij van me? Op al die vragen kan ik nu nog geen antwoord geven, maar ik zal er vast snel achter komen.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen