Hoofdstuk 2
En ik ben heeeel bliiij dat ik al 2 abo's heb:D
We reden de straat in. Ik zag de zwarte cabrio staan. Snel sprong ik uit de auto. En ik rende naar binnen. Louis kwam al aanlopen. Ik gaf hem een knuffel. ‘Hoe is het gegaan zusje?’ vroeg hij. Ik antwoorde hem, met het hele verhaal. Hij lachte, ‘Aha, dus hij is knap?’ vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd, ‘Ik zei dat hij niet lelijk was,’ Louis lachte weer, ‘Dat zijn gewoon andere woorden voor “knap”’ Ik lachte. ‘Blijf je vanavond eten?’ vroeg ik, ‘En Eleanor ook?’ voegde ik er snel aan toe. Louis woonde samen met zijn vriendin Eleanor in een appartement. Soms kwamen ze bij ons. Eleanor was heel aardig. Ik vond het altijd super leuk als ze kwam. Louis knikte. Vrolijk ging ik naar boven. Ik liep langs de kamer van mijn tweelingzus, Phoebe. ‘Louis en Eleanor blijven eten,’ zei ik. Ze keek ook blij. Af en toe waren we beiden nog kleine meisjes. Geen idee waarom. We probeerde om dat weg te krijgen, maar dat lukte niet echt, tot nu toe. Ik liep naar mijn eigen slaapkamer. Phoebe en ik hadden heel lang een kamer gedeeld, we hadden pas sinds een jaar een eigen kamer. Mijn kamer was wel naast die van Phoebe. Ik pakte mijn laptop en ging op mijn bed zitten. Ik logde me in op twitter en stuurde een tweet.
Auditie ging eigenlijk best goed:) Had dan ook een heel goede tegenspeler;)
Het was het begin van de zomervakantie. Als ik de rol zou krijgen, zou ik alsnog een deel van school missen, aangezien je er best lang over doet om een film op te nemen. In ieder geval niet maar een maand. Mensen voorspelden dat het een heel succesvolle film zou worden. Ik hoopte dat ik een rol zou krijgen, ook al was het niet de hoofdrol, wat ik natuurlijk wel het liefste had. Ik praatte nog een poosje met wat mensen op twitter tot iemand op mijn deur klopte. ‘Ja?’ vroeg ik afwachtend. De deur ging open, en Louis kwam mijn kamer binnen. ‘We gaan eten, oke?’ zei hij. ‘Oke,’ zei ik. Ik klapte mijn laptop dicht, en liep samen met Louis naar beneden. Iedereen zat al aan tafel. ‘Hi Eleanor,’ zei ik. ‘Hi Daisy. Ik hoorde dat je auditie goed ging?’ zei ze. Ik knikte. ‘Ja, de auditie ging heel goed!’ zei ik enthousiast. Na nog even over mijn auditie gepraat te hebben vroeg ik, ‘Waar is pap?’ ‘Hij is wat langer aan het werken,’ antwoorde mijn moeder. Ik zuchtte. Mijn vader werkte heel veel. Zelfs in de vakantie tot laat. Maar ja, hij deed dat natuurlijk wel voor ons. Ik had nog 3 oudere zussen, Charlotte die we altijd Lottie noemden, Georgia en Felicite, we noemden haar vaak Fizzy. En dan mijn tweeling zusje Phoebe natuurlijk nog, en ik. Louis ook natuurlijk, maar hij was dus het huis al uit. Voor de rest waren Louis en Eleanor al zo lang samen dat zij eigenlijk ook een soort zus was geworden. Nadat we klaar waren met eten gingen we met zijn allen een film kijken. Ondertussen kwam pap ook weer thuis, en kwam bij ons zitten. Ik hield van mijn familie.
Reageer (2)
leuke familie xo
1 decennium geledenAhw super leuk <3 Hoop voor haar dat ze de hoofdrol krijgt!
1 decennium geledenEcht jaloers op haar :p Als ze Niall ontmoet nog erger! Gaat ze Niall eigenlijk ontmoeten?
Nog een fijne tweede kerstdag sweetie!
Super snel verder! X <3