Letter 06, 13th of September 2004
"Hi Nina, Zain here. I hope you had a good week. I had, actually. I sung again in class, and I can do it more often. Everybody is different to me. Like I'm not the person who I was before.. But well, I'm not the person who I was before, you changed me. I used to sing for my mom, but she always said it wasn't important. But now, sometimes she ask me to sing for her, 'cause she feels better if I do that. She told the whole family about my singing, and everybody wants to hear it. My grandmother's birthday is soon, and my dad said I could sing for her! This is so weird, but it's awesome too! Again, thank you so much Nina! Maybe your wish will come true! I hope so, and mine too! When yours come true, mine will soon. I love you Nina! I'm so happy right now.. You know that language we made together? I wrote it on the back of this letter. It's our secret language so don't show anybody! Big Kiss, Zain."

Ik dacht terug aan de wensen. Hij had gelijk. Mijn wens was dat hij beroemd zou worden. Zijn wens was... uhm.. Ohja. Hij wenste dat we elkaar weer zouden zien. Omdat ik natuurlijk nog niet 100% zeker was dat ik het volgende jaar terug zou komen. Het interview was bijna afgelopen maar de interviewer had zich nu helemaal op hem gevestigd. 'And where does she live?' 'In Holland, we will go there soon.' 'And what about Perrie?' 'I didn't say that I would start a relationship, I said I wanted to see her, so don't think about it.' 'Are you not afraid to fall in love again?' 'I think this interview is over.' Dat was het laatste wat Zayn erover zei en hij liep weg. Ik liep naar mijn computer en maakte die nieuwe twitter aan. Daarna zocht ik op hoe de jongens' heetten.. Zayn Malik, Louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan en Liam Payne. Toen ben ik even op onderzoek uit gegaan. Perrie Edwards? Ik zocht haar op. Nou dat was toch een best mooie vrouw, zolang ze hem goed behandeld ben ik er blij mee. Tweets van Zayn Malik. "I hope Nina watched the interview". Dat hij het nog zo goed herinnert.. Ik voel me schuldig dat ik het bijna vergeten was. "I don't know where you live anymore" achter de zin stonden wat vreemde tekens. Was dat een telefoon nummer? Dat is wel het raarste telefoonnummer wat ik ooit heb gezien. Ik liet me op mijn bed vallen. Dit bedoel ik nou! Ik denk veel te veel aan Zain of Zayn of wat dan ook. Ik hou echt heel veel van Jordy en ik wil hem echt niet kwijt. Misschien is het beter als Zayn maar niet komt. Maar ik hou ook van hem! Ik ga niet vreemd, dat zeker niet... Misschien moet ik het vertellen aan Jordy en trouwens ook aan Zayn. Trouwens wat haal ik nu wel allemaal niet in mijn hoofd? Misschien als het uitgaat met Jordy zal ik wel met Zayn willen, maar heeft hij ook nog wel een keuze Nina? Hij is gelukkig met die Perrie en hij zei in het interview hartstikke geïrriteerd dat hij me alleen wilde zien. Het eerste wat hij zegt is waarom ik zijn brieven niet heb beantwoord... Ohja! De brieven! Ik pakte brief 6 en begon hem te lezen. Secret Language? Wacht eens even... Dat telefoonnummer! Ik pakte de brief en keek op twitter naar de vreemde tekens. Oh My God! Hij heeft gewoon zijn telefoonnummer getweet en niemand, (behalve wij) kan het lezen! Of heeft hij het aan iemand anders verteld en wilt hij dat diegene belt.. Mijn naam staat niet in de tweet... Maar een andere naam ook niet.. Langzaam toetste ik het nummer van Zayn in op mijn mobiel. Ik hield mijn vinger boven de groene telefoon.. Moet ik dit wel doen? Wat moet ik zeggen? Voordat ik het doorhad drukte ik erop en had ik de telefoon aan mijn oor. Ik hoorde wat ruis, slechte ontvangst. Ik hing op en rende naar het kantoortje van Robert. Op de een of andere manier was daar altijd betere ontvangst. Ik belde het nummer nog een keer. Het ging nu iets beter. 'Hello, can I help you?' Ik schrok van de stem. Ik herinnerde de stem van Zayn van het interview, dit was hij niet. 'Hi I'm sorry I'm looking for Zayn Malik.' het was even stil. 'How do you get this number?' vroeg de stem. 'I'm Nina Klein, Zayn-' 'Nina? Why didn't you say that earlier? Do you have a moment?' Heb ik iets verkeerds gezegd? 'I'll give him..' zei de stem en gaf de telefoon door. 'Who's this?' hoorde ik iemand fluisteren. De man leek geen antwoord te geven. 'Hi, Zayn here.' hoorde ik toen..

____________________________________________________________________________
Heey, Hoe gaat het met iedereen?
Ik weet niet of ik met de kerst ga, maar dan wens ik iedereen alvast hele leuke dagen,
Heel erg bedankt voor alle kudo's, abo's etc.
LOVEUU xx

Reageer (2)

  • cocoishappy

    snel verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

    1 decennium geleden
  • Fishgirl

    Omg, ik wil ook met Zayn bellen. Of Niall of Harry of Liam of Louis. Trouwens gefeliciteert met Tommo

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen