Hoofdstuk 7
#imagine Daan
je hebt nu bijna een jaar met Daan verkering en jullie zijn nog steeds smoor verliefd op elkaar en hij woont nog eens naast je dus ook je buurjongen. Je krijgt een wapp je kijkt van wie het is van Daan je bent op eens een stuk blijer je leest het er staat : kun je zo gou mogelijk koneb heb nieuws voor je xx Daan "Mam ik ga naar Daan ben voor het eten er weer" je gaat naar buiten je doet geen jas aan je staat voor Daan's huis je beld aan Daan doet open geeft je een heeele dikke knuffel en een zoen je gaat naar binnen "kom gaan we naar boven moet je iets dringents vertellen maar weet niet of je echt blij word" je kijkt Daan raar aan en loopt achter hem aan naar boven en gaat op zijn bed zitten. Daan kont naast je zitten en begint te vertellen "Me vader heeft een nieuwe baan aan de andere kant van nederland gekregen en wil die baan graag nemen me moeder wad het er wel mee eens dus .." Daan stopt met praten je ziet dat Daan tranen in de ogen heeft "schat wat is er" Daan gaat verder "dus willen ze verhuizen naar Zuid-Holland en moet ik mee en we gaan over een weel al verhuizen" er rollen tranen over zijn wangen "ik wil niet weg bij jou lieve Cindy je bent alles voor me en zal het ook altijd blijfen" nu begin jij ook te huilen Daan geeft je een knuffel en drukt jje achter uit zodat je op zijn bed ligt Daan komt naast je liggen "zullen we gewoon deze hele week samen door brengen het is toch kerst vakantie" stelt Daan voor "is goed zullen we deze 2nachten bij mij daarna 2 bij jou enz" "ja is goed ik zal het tegen de moeder zeggen" Daan en jij lopen de trap af en Daan rent naar zijn moeder " mam mag ik deze 2 nachten naar Cindy omdat we gaan verhuizen volgende week en we ellaar daarna bijna nooit meer zien alleen iin de vakantie's" "ja mag wel kom je daarna 2 nachtjes bij ons?" vraagt ze aan jou "ja is goed ik zal het met me moeder over hebben" Daan pakt z'n klere en gaat met jou mee naar huis morgen is het 1e kerst dag en hebben jullie jaar verkrering die dagen gaan heel snel voorbei en Daan moet weg je gaat die dag afacheid nemen hij komt alleen morgen nog terug om de laatste spullen te halen Daan geeft je een knuffel en je krijgt het al zwaarder jullie staan er bijna een half uur te knuffelen joun moeder en die van Daan zijn binnen nog even aan het praten als jullie je afscheids kus geven komen de moeders naar buiten Jorn en sam kome ook heel blij aan Cindy kun je ff luisteren ik ga je goed nieuws vertellen je kijkt haar raar aan "ik vind het moeilijk te vertellen maar je mag met Daan mee verhuizen zo lang je in de vakantie's hier maar komt met Daan" je word supper blij e geeft Daa een dikke knuffel je gaat je spullen paken en legt dat in de verhuis wagen jje geeft jd moeder een dikke knuffel je moedr begint te huilen je veegt haar tranen weg "mam ik bel je elke dag echt waar ik bliof je het" en begin oom te huilen na een half uur afscheid hebben genomen van je ouder vertrek je same met Daan en zijn familie naar Rotterdam.
made by @mainiac4life_x
Er zijn nog geen reacties.