#imagine Daan

je zit op bed je denkt aan Daan hij heeft al 2 maanden met die Bjork je bent nog steeds bang dat ze verkeerde invloed op Daan heeft je gaat naar beneden trekt je jas aan en gaat een stukje door het park lopen als je er aan komt doe je je dopjes in en zet Christmas time op je gaat even zingen opeen zie je Daan en bjork lopen Daan ziet je en loopt naar je toe bjork blijft staan "heey Cindy kan ik zo alleen met je praten?" jawel is goed wat is er dan?" "zeg ik zo wel even wacht even oaar seconde" je wacht Daan loopt terug naar bjork en na een paar seconde loopt Bjork boos weg en Daan loopt naar je toe "waarom ging bjork zo boos weg wat is er gebeurt?" "niks bijzonders ik heb het uit gemaakt omdat ik een ander lief leuk meisne leuker vind" je kijkt hem bang aan "wie dan?" "ze heeft blond haar is supper lief en ik kan heel goed met haar praten" "okj" zeg je teleurgestelt hij merkt het "kijk ik heb haar foto op me mobiel op me achtergrond" Daan haalt z'n mobiel uit zijn zak en laat de foto zien je ziet dat jij het bent je kijkt hem aan en hij kust je later lopen jullie hand in hand naar je huis onderweg komen jullie bjork tegen jullie negeren haar en lopen verder als jullie bij je huis aan komen en je doet een film op en gaat op de bank liggen tegen Daan aan tussen de film val je in slaap Daan mert het zet de tv uit en brengt je naar boven en legt je op je bed neer en komt naast je liggen hij geeft je een kus op je voorhoofd en gaat ook slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen