Hoofdstuk 5
je bent buiten je zit op een bankje in het park je bent kwaad weggelopen van huis je hebt dikke ruzzie met je ouders je zet Christmas time op en zingt hem zachtjes mee je gaat een stukje lopen. je kont bij een veldje aan waar een paar jongens aan het voetballen de bal kont naar je toe rollen een jongen vraagt of je hem wilt terug schoppen jje hoort hem niet en doet 1 oordopje uit jij: Srry wat is er?? die jongen: wil je de bal ff schoppen je schopt de bal best hard en kont tegen een andere jongen aan je rent naar hem toe "srry was niet me bedoeling om hem zo hard te schieten gaat het?" "ja gaat wel weer wil je een potje mee voetballen?" "ja is goed maar niet zo lang hoor" "oh trouwens ik heet Nils jij?" "ik heet Yasmine" "mooie naam" je bloost en word verlegen "dankje" zeg je zacht jullie gaan voetballen. Na een half uurtje gaan de vrienden van nils weg en ga je nog even alleen met nils voetballen Nils haalt je onder uit en gaat naast je liggen "weetje ik ken je net maar je bent supper lief en mooi, knap" je bloost weer "jij bent supper lief en je hebt mooie ogen" zeg je terug je kijkt op zij Nils bloost hij kijkt je aan en jij hem ook Nils zijn gezicht kont dichterbij en kust je na de kus "wil je me meisje zijn" "jaaaaaaaa tuurlijk" Nils gaat staan en trekt je omhoog en geeft je een knuffel en een kus je bent de ruzzie met je ouders even vergeten je kijkt op je mobiel je schrikt het is al half 5 "ik moet naar huis we gaan zo eten" " ik loop wel mee" je geeft hem een knuffel en jullie lopen samen hand in hand naar je huis je ouders zijn weer een beetje tot rust gekomen en vragen of Nils mee wil eten hij wil wel na het eten doe je sanen met Nils de vaat en gaan gezellig naar boven en kijken een film.
Er zijn nog geen reacties.