Dag 20 Liveshow deel 1
"Welkom dames en heren bij het eerste deel van de liveshow. In deel 1 valt er 1 van de 3 genomineerden af. En in deel 2 gaan we iets speciaals doen dat ga ik nu vertellen aan jullie.
Zoals jullie hebben kunnen zien heeft Helena het huis verlaten. Officieel in de regels hebben we staan, Regel nummer 26 van het productiehandboek.
Als er indringers geregeld zijn die alle formulieren al hebben ingevuld en officieel pas na een maand het huis binnen gaan, mogen alleen in de eerste maand het huis in als er een van de deelnemers opgeeft. Dit betekent dus dat we de eerste indringer vanavond het huis laten betreden maar niet het huis zelf.
Cliffhanger dat zie je straks.
Nu gaan we live naar het huis waar ik de uitslag bekend ga maken.
Hallo bewoners van het Big Brother huis. Ik heb de uitslag, met 48% van de stemmen is veilig en zit nog een week in het huis.................................................................... Jason.
Gefelicteerd Jason ben je er blij mee".
"Ja natuurlijk ik wil niet nu al naar huis".
"Oke Jason veel plezier nog in het huis. Maar nu heb ik de resultaten van de Jon Josep en Xavier een van jullie valt af en met 28% van de stemmen is dat..................................................................... Jon Josep.
Helaas Jon Josep neem afscheid en verlaat het Big Brother huis".
Jon Josep stond op omhelsde iedereen.
"Dit is Big Brother Jon Josep jij bent afgevallen verlaat binnen 10 seconden het huis".
Ze renden naar de achterdeur op de valreep gaf Jon Josep , Derek een broederomhelzing en de deuren sloten.
"Dames en Heren onze 2e afgevallen kandidaat Jon Josep".
Applaus uit de zaal en Jon Josep kwam de trap af gaf Marc een hand en ging zitten.
"Hallo Jon Josep zo hehe je bent afgevallen wat vind je daarvan".
"Echt heel jammer ik had graag in het huis willen blijven maar het mag niet zo blijker".
"Wat vond jij het leukste moment in het huis".
"Het leukste moment vond ik dat ik Derek ontmoette hij is sinsdien mijn beste vriend en ik gun hem de winst het meest".
"Jon Josep nu iets leuks morgen zijn er nominaties ben jij blij dat je dat niet moet doen".
"Eigenlijk wel want ik vond het zo moeilijk om te nomineren altijd dus dat komt goed uit".
"Big Brother heeft iets nieuws bij elke nominatie krijgt een bewoner een speciale gave wat die gave inhoudt weet nog niemand. En de persoon die afgevallen is mag die gave weggeven aan een van de bewoners aan wie geef jij de speciale gave".
"Ik geef die aan Derek".
"Oke dankjewel Jon Josep voor het meedoen ik zie je bij de finale aflevering.
In het volgende deel maken we kennis met de indriger spannend".
Er zijn nog geen reacties.