Heeeiii nog een stukje voor het slapen=)
Hoop dat jullie hem leuk vinden!

Reacties? Misschien een kudo? *kijkt lief* hihi

vanuit Linde

Ik word wakker door mijn mobiel die ik hoor trillen, ik pak mijn mobiel en kijk op het scherm. 1 whappbericht van Daan:
Daan: goeiemorgen schatt! Ik heb een vraagje, weet jij toevallig waarom Rein vannacht op de gang was? Want hij zei dat hij gewoon zijn hoofd leeg moest maken, maar op de een of andere manier geloof ik hem niet! Hahah x
Ik: goeiemorgen Daantjee! Uhmm, nee ik zou het niet weten?! Ik vraag het dadelijk nog wel even aan de rest hier! X
Daan: ooh, okee is goed! Want ik denk dat die meer ging doen dan alleen ‘zijn hoofd leeg maken’ haha!
Ik: haha ik zou het niet weten! Misschien was het wel waar, maar misschien ook niet! Maar ik ga even douchen x
Daan: oke, doeixx
Ik: doeggx

Ik stap mijn bed uit en loop richting de badkamer, waarom zou Rein uit zijn kamer zijn geweest? Ik zou het als eerst eens even aan Fleur vragen dadelijk.. Als ik gedoucht heb kleed ik me om en doe een beetje mascara op. Ik loop de kamer binnen en zie dat de rest ondertussen ook wakker is en al gezellig zitten te kletsen. “Fleur weet jij toevallig waarom Rein vannacht op de gang was?” vraag ik dan aan Fleur, ik zie Fleur me vreemd aan kijken en ze vraagt “waarom moet ik nou weer weten waarom Rein op de gang was?” “weet ik veel misschien omdat jij gister wel heel veel bij Rein bent geweest?! Haha” zeg ik lachend, “ooh, nou, nee ik weet niet waarom die op de gang was! Haha” zegt ze dan en kijkt snel weg. Volgens mij weet ze het dus wel maar ze wil het gewoon niet zeggen.. Nou ja ik kom er nog wel achter denk ik bij mezelf en ik vraag dan “gaan jullie zo mee eten?” “ja is goed” hoor ik Lotte en Roos tegelijk zeggen. “okee!” zeg ik dan. Lotte en Roos staan op en gaan omkleden. Fleur blijft zitten, want die had zichzelf al omgekleed toen ik in de douche was. Ik ga naast Fleur zitten en zeg “je weet wel waarom die op de gang was he?” “nee, waarom denk je dat?” zegt ze en ze kijkt me een beetje verbaasd aan, “nou, omdat je wel heel snel weg keek toen je antwoord had gegeven op me vraag!” “maar ik weet het echt niet! Anders had ik het toch wel verteld?!” “okee dan is het goed!” zeg ik en ik sta weer op om mijn mobiel te pakken. Ondertussen komen Roos en Lotte ook al weer aan lopen en we lopen met z’n alle richting de lift en stappen de lift in dan komen Daan, Owen en Nils ook aan aanlopen “wacht even!!” roepen ze in koor, we houden de lift even tegen en dan stappen ze ook in. “waar is Rein?” vraag ik dan, “ooh die moest nog even zijn mobiel zoeken hij was hem kwijt!” zegt Nils. “okee haha!” zeg ik dan. Dan zegt Fleur “mobiel, mobiel, nee, die ben ik ook vergeten in onze kamer!” “haha handig” zegt Lotte, “dan ga je hem zo toch even halen?” zegt Roos dan, “ja, doe ik wel even haha” zegt Fleur. We lopen met z’n alle de lift uit, maar Fleur blijft staan, want die gaat dus nog even naar boven om haar mobiel te halen. “trouwens Daan, Fleur wist ook niet wat Rein op de gang deed vannacht, nou ja dat zegt ze..” zeg ik dan tegen Daan, “okee, geloof je der niet? Dan ben ik benieuwd of ze nu wel echt der mobiel halen is haha!” zegt Daan lachend. Ooh ja, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Rein is zijn mobiel zoeken en toevallig is Fleur der mobiel ook vergeten. "Zullen wij zo even naar boven lopen om te kijken of het lukt met de mobielen?" Vraag ik aan Daan, "haha ja is goed ben wel benieuwd" zegt hij lachend. De rest loopt naar een tafel toe en gaat zitten, maar Daan en ik lopen terug naar de lift eens kijken bij Rein en Fleur.. Naar hun mobielzoektocht! Als we boven komen lopen we eerst naar mijn kamer want daar zou Fleur dan der mobiel wel aan het pakken zijn toch? Haha. Ik doe de deur open maar zie helemaal niemand,"waar is Fleur nou?" Vraag ik aan Daan, "uhh weet ik niet? Kom we gaan wel even bij Rein kijkenof die zijn mobiel al heeft gevonden!" We lopen met z'n 2e. De kamer weer uit en Daan doet de deur van zijn kamer open, we lopen naar binnen en dan staan we allebei stil voor ons uit te kijken. Rein en Fleur zitten te zoenen totdat ze doorhebben dat wij in de deuropening staan. "Want Fleur je zou alles tegen me vertellen?" Zeg ik en ik denk aan vanochtend toen ze zei dat ze niet wist wat Rein had gedaan op de gang en dat ze me het anders sowieso zou vertellen! "Uhh, ja,uhh" stamelt ze een beetje. Rein begint te praten "nee dat is niet haar schuld ik had gevraagd of ze het nog niet wilde vertellen! Want ja ik had vrolijk tegen jullie gezegd dat ik nooit een van Linde's vriendinnen leuk zou vinden!" Zegt hij. "Haha okee dan vergeef ik Fleur!" Zeg ik lachend. "Nu weer ik wel dat jij vannacht niet op de gang was om je hoofd leeg te maken!" Zegt Daan lachend, "ik heb zo'n idee dat mevrouw Fleur daar in ieder geval bij was! Haha". "Nou Linde je hebt niks te klagen!" Hoor ik Rein tegen me zeggen, "huh?" Zeg ik verward, "nou van jou moest ik zelf maar uitzoeken of ze me leuk vond en dat heb ik gedaan!" Zegt hij. Ik kijk hem lachend aan en zeg "ik ben toch ook niet boos! Hoe kan ik nou boos zijn op zo'n lief nieuw stelletje?" En ik begin ng harder te lachen. Rein kijkt me een beetje vreemd aan en dan zegt Daan "en gelukt met jullie mobielen? Want dan kunnen we gaan ontbijten haha!" "Ja gelukt haha" zegt Fleur blij en Rein en Fleur staan allebei op. Dan lopen we samen naar beneden richting de rest...

Reageer (4)

  • heyitsmarije

    S
    U
    P
    E
    R
    L
    E
    U
    K
    !
    !
    :)
    <3
    X
    X
    X
    .
    W
    E
    L
    S
    N
    E
    L
    D
    O
    O
    R
    H
    E
    A
    ,
    V
    N
    V
    ?
    X
    O'

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Zo leukk verhaall!!,
    wel snel verder schrijven he!

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    @ginadam hahah het was een verassing=P

    1 decennium geleden
  • ginadam

    her is gwn een nieuw hoofdstuk en je zegt het niet?!? GRAPJE!!!! super leuk snel door!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen