Part 3 is comingggg xoxo

December 23, part 2 | Charlotte Emelie Jenner
Ongeduldig stond ik voor Liam's deur met mijn handen vol tassen met cadeautjes, wachtend tot Harry de deur zou openen met de sleutel die hij ooit van Liam had gekregen. Maar erg vlot ging het niet, aangezien we hier al bijna 5 minuten stonden. "Harry druk gewoon op die bel en laat het, mijn armen doen pijn." Pruilde ik aangezien ik niet alleen de cadeautjes die ik had gekocht vast had maar ook de cadeautjes die Harry voor de rest had gekocht. Toen Harry eindelijk de deur open had gekregen liepen we naar binnen. Ik zette de cadeautjes op de grond neer en trok mijn jas uit en deed mijn sjaal af om vervolgens alle cadeautjes weer op te pakken. Harry trok ook zijn jas uit, hing hem op de kapstok, plaatste zijn hand op mijn onderrug en duwde me toen voorzichtig naar de woonkamer. "Hey!" Begroette we ze vrolijk. Ik zette de cadeautjes bij de kerstboom neer waarna ik Liam, Demy, Zayn, Perrie, Louis, Eleanor, Niall en Amy begroette met een knuffel. Niall had Amy gevraagd om te komen omdat de rest van de jongens allemaal hun vriendinnetje mee hadden, en Harry mij mee nam en hij dus ook iemand mee wilde nemen. Wat zijn beste vriendinnetje Amy werd. Die waarschijnlijk voor hem wel iets meer betekende dan een beste vriendinnetje. Gelukkig had Harry me het op tijd verteld en hadden we onderweg nog een cadeautje kunnen kopen. Harry nam plaats op de bank langs Niall en trok mij op zijn schoot. "Yeaaah, we kunnen beginnen!" Vrolijk klapte Demy in haar handen. "Lou, aangezien jij het dichtste bij de kerstboom zit en morgen jarig bent mag jij beginnen." Besloot Liam. Louis knikte vrolijk waarna hij een pakje onder de mooi versierde kerstboom viste. Hij zocht naar de naam die er op was gekrabbeld waarna hij het pakje aan Amy overhandigde. Het was het cadeautje die ik net voor Amy had gehaald bij de juwelier. Amy opende voorzichtig het pakje waarna er een Mi Moneda ketting tevoorschijn kwam met een buddha munt er in. Mijn moeder vertelde vroeger altijd dat als je die van iemand kreeg hij geluk zou brengen. En ik hoopte dat hij haar geluk zou brengen aangezien ze dat echt verdiende, ookal kende ik haar niet zo goed. Maar als Niall haar aardig vond dat zal ze vast wel enorm aardig zijn. Ze boog zich over Niall heen om mij een knuffel te geven. "Dankjewel Charlotte, hij is prachtig!" Bedankte ze me. Tevreden knikte ik. Een paar uur later had iedereen zijn cadeautjes. Van Liam had een verschillende Coldplay cd's gekregen en nog een winkel waardebon van 50 euro die ik overal kon inleveren. Van Demy had ik een Tiffany & Co vriendschapsarmbandje gekregen met een super lief gedichtje erbij waar in stond hoeveel ze om me gaf. Van Zayn had ik de nieuwste Chanel parfum gekregen die overgens heerlijk rook. Van Perrie had ik ene prachtige Buddha to Buddha ring gekregen en van Louis alle Harry Potter films, aangezien ik daar zoveel van hield. Ook had hij er nog Loverdose Diesel parfum bij gedaan. Van Eleanor had ik een bijpassende Buddha to Buddha amrband gekregen, die echt prachtig was. Van Niall had ik een infinity armbandje gekregen van Tiffany en Co, die Amy overduidelijk had uitgezocht. En van Amy had ik een bijpassende infinity kettinkje gekregen, ook van Tiffany & Co. Ik bedankte ze allemaal met een enorme knuffel en een kus op hun wang. Harry keek me met een pruillipje aan. "Waarom krijg ik geen knuffel en kusje?" Vroeg hij me. "Omdat ik jou cadeautje ook nog niet heb gekregen, sweetheart." "Maar ik heb die van jou ook nog niet gekregen." Pruilde hij. "Klopt, want die krijg je morgen avond pas." Knipoogde ik hem toe. Na nog een uurtje met elkaar te hebben doorgebracht was het tijd om afscheid te nemen en ons klaar te maken voor Louis verjaardagsfeestje van vanavond.

Reageer (6)

  • xTeamStyles

    ik kan niet stoppen met te lezen, echt geweldig verhaal!

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Mooi geschreven.

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Aaaaaaaaw curies!!

    1 decennium geleden
  • SquirrelLove

    pfruuu wilt u part 3 snel activeren svp? ^^

    1 decennium geleden
  • passionrose

    Oooeh! I like

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen