"Ik zit bij Rein in zijn hockey team!" "Ooh hahah daarom." "Ja hahah!" Opeens roept een meisje: "Ooh jij was die mid mid van hcz?" "Ja hahahah" kom je nu bij EMHC hockey in de c1 want ik zag een nieuwe naam staan?" " ja klopt, gezellig dan ken ik al iemand!" Naast het meisje was nog een plek. Ze mochten gaan zitten. Eva zei tegen Nienke: "Vind je het erg dat ik naast haar ga zitten?" "Nee natuurlijk niet ik ga wel naar die Jasmijn zitten." De eerste drie lessen gingen snel voorbij. Het was tijd voor de kleine pauze. Eva, Nienke, Jasmijn, Lisa en Lotte (zo heet het meisje die bij Eva in het hockey team zit) gingen naar de aula en aan de tafeltje zitten, op een gegeven moment komt Rein met zijn vrienden aan. "Hooi mooiste meisje van de wereld." "Hooi mooiste jongen van de wereld." Daarop antwoord een vriend van Rein: "Bah dat kleffe van jullie!" Rein antwoord daar niet op maar hij kust Eva. Alle mensen kijken in de aula naar hun. Rein zegt: "Valt er wat te zien?" Iedereen keek snel een andere kant op. Na de pauze gaan de meiden weer naar de volgende les. Na twee lessen is het de grote pauze. Rein neemt Eva mee naar buiten en ze gaan buiten. Ze gaan achter de school op een grasveldje zitten. Rein geeft Eva een kus. Nadat de pauze voorbij was had Rein nog twee uur les en Eva en Nienke drie uur. Na het achtste uur zijn Eva en Nienke uit. Ze lopen naar de fietsen en tot hun grote verbazing staat Rein er nog. Eva zegt: "Heey gekkie heb je nou het hele 8ste uur op ons staan wachten?" "Ja tuurlijk, ik laat het mooiste meisje van de wereld en haar zussie toch niet alleen naar huis rijden door Eindhoven en Waalre waar ze de weg nog niet kennen!" "Ah wat lief van je!" Ze pakken hun fietsen en rijden naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen beginnen Eva en Nienke snel met hun huiswerk ze hadden op hun eerste schooldag al veel opgekregen. Rond vijf uur waren ze klaar. Om kwart over vijf gingen ze eten. Na het eten ging Eva zich omkleden in hockey kleding. Vandaag was haar eerste training met haar nieuwe team. Ze vindt het best spannend. Om zes uur pakt ze haar fiets en wacht voor de deur op Rein. Die moet op het zelfde tijdstip trainen. Als Rein aankomt fietsen rijden ze samen naar de hockey. Ze zetten hun fietsen in de fietsen stalling en ze lopen samen naar het clubhuis. Als ze het clubhuis in lopen ziet Eva Lotte al staan en ze zegt tegen Rein: "Ik ga nu naar Lotte en mijn nieuwe team toe doei!" Rein geeft Eva een kusje en loopt naar zijn eigen team toe.

Reageer (1)

  • ginadam

    leuk snel door!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen