Foto bij 01

Hoe dichter ik bij het gegil kom hoe harder ik ga lopen. Tussen de bomen door kan ik Ellis en Jenna al zien staan. Dit kan toch niet waar zijn. Ik neem nog een sprintje en als ik bij de Ellis en Jenna aankom schrik ik me dood. Ik kijk recht in de fel blauwe en angstige ogen van Conor Maynard.

Shit, dit kan echt niet waar zijn. Ik had hem juist uitgekozen als doelwit omdat ik dacht dat het ze nooit zou lukken! Als Lexi en de rest dan bezig zouden zijn om hoe ze hem dan ergens naartoe zouden kunnen krijgen zodat ik aan hem “de liefde kan verklaren” zou ik een plan kunnen bedenken om de hele organisatie opgerold te krijgen. Want ja, ik zit enkel en alleen bij deze bende zodat ik de hele boel kan laten stoppen. Ik had dit eigenlijk veel liever niet gedaan, maar toen ik aankwam bij de politie met het verhaal dat 5 tienermeisjes achter al die moorden zitten werd ik niet serieus genomen, dus moet het maar op deze manier.

“Waarom hadden jullie niet naar me geluisterd!?” sis ik. “Jullie moesten hem ergens naartoe brengen waar ik rustig met hem kon praten! Niet hem het bos in slepen en hem verminken!” zeg ik kwaad en ik kijk Ellis en Jenna woedend aan. “Hij wou gewoon niet meewerken okee! En we raakten in paniek om dat hij begon te schreeuwen en.. “ stamelt Ellis. “Genoeg!” zeg ik streng. “Ik regel dit zelf wel, nu opzouten”. “Maar” probeert Jenna nog en ik werp haar een dodelijke blik toe waardoor ze wel snapt dat ik geen tegenspraak wil. Snel rennen ze weg en ik haal opgelucht adem. Zoals ik net deed ben ik totaal niet, maar door dat gedrag is het me wel gelukt om samen met Lexi de leider van de groep te worden, en dat was nou eenmaal nodig.

Ik laat me op een boomstam zakken en ga met m’n handen door mijn haar. Shit, hoe moet ik dit nu weer oplossen, ze hebben gewoon freaking Conor Maynard ontvoerd! “Wie ben jij?” hoor ik een mooie stem en het wekt me uit mijn gedachten. “Mijn naam is April, ik ben een soort van lid van een bende en daar horen die gekken van net ook bij” zeg ik en ik kijk voor me uit. “soort van?” vraag hij en ik knik. “Het is een bende die jongens vermoord en ik ben erbij te gaan om het te laten stoppen” zeg ik. Conor kijkt me bang aan. “Je gaat me toch niet vermoorden he?’’ vraag hij bang. “Nee, ik moet je in veiligheid brengen, het was trouwens nooit de bedoeling dat je hier terecht zou komen, ik had jou alleen maar als doelwit uitgekozen omdat ik dacht dat het ze nooit zou lukken om je te pakken te krijgen” zeg ik en ik zucht, ik heb het nu echt goed verkloot.


Hope you like it :)
XX

Reageer (1)

  • iAudeo

    I like it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen