Proloog
Zo snel als ik kan ren ik door het bos. Ik kan het gegil van ver al horen, ze hebben hem dus te pakken. En met “ze” bedoel ik de 5 meest gestoorde meiden op deze wereld.
Het begon lang geleden met Lexi. Lexi was een gewoon meisje, ze was populair en aardig. Totdat ze hopeloos verliefd werd op Jason. Maanden lang was ze verliefd op hem, terwijl hij amper haar naam wist. Maandenlang stalkte ze hem terwijl hij niks door had.. tot die ene avond.
Lexi had al haar moed bijeen verzameld en ging Jason eindelijk vertellen wat ze voor hem voelde. Ze was zo in haar eigen wereldje gaan leven dat ze ervan overtuigd was dat hij ook verliefd op haar was. Ze had een briefje in zijn tas gestopt zodat Jason ’s avonds naar het bos zou komen. Toen Jason ’s avonds in het bos kwam had Lexi hem verteld wat ze voor hem voelde. Na haar hele liefdes verklaring had Jason haar moeilijk aangekeken en gezegd: “Ehm Lexi, dat is je naam toch? Je bent vast een leuke meid.. maar ik ken je amper en ik heb een vriendin… dus ik denk dat het beter is dat ik ga”. En hij wou weglopen. Op dat moment draaide Lexi door..
Wekenlang leefden de ouders van Jason in onzekerheid. Ze hadden niks meer van hun zoon gehoord sinds die ene avond. Totdat op een avond er een politieagent aanbelde met het nieuws. Jason was gevonden. Dood.
Vanaf dat moment volgde meer moorden op jongens. Lexi kreeg een stel aanhangers, allemaal meiden die stuk voor stuk net zo knettergek zijn als Lexi. De aanvallen gaan altijd op dezelfde manier: 1 van de meiden uit de groep word weer eens hopeloos verliefd op een jongen. Maar als het dan weer eens fout gaat helpt de rest van de groep wel om van hem af te komen. De politie staat voor een stel onoplosbare zaken. Die meiden mogen dan wel misschien gek zijn, maar ze weten wel hoe ze hun sporen moeten uitwissen zodat niemand ooit te weten komt dat hun ermee te maken hebben.
Nu vraag je je vast wel af hoe ik al deze dingen weet.. het antwoord is simpel want ik ben het zesde lid van deze gestoord bende.
Vertel me alsjeblieft wat je van deze story vind.. Xxx Mirjam
Er zijn nog geen reacties.