Letter 05, 6th of September 2004
"Dear Nina, It's me again, Zain. I'm very late today, so maybe you get this letter a little later. It was a very busy day today, sorry. I sung in class yesterday. I was very nervous and some children didn't hear me. But the ones who heard it loved it. When I was finished a huge applause came up. I couldn't believe it was happening. People who didn't talk to me before were like: 'Wow Zain, that's so good.' everybody saw me, you know. I loved it. Thank you so much Nina, You helped me. I'm still very quiet but everybody knows me now. That's weird, but awesome. I can't wait to see you! Love, Zain the SInger!

'Nina!' Ik draaide me om. Twitter kwam zo wel. Ik rende naar beneden waar ik me moeder in de keuken zag. 'Wat is er?' vroeg ik. 'We eten zo, Rob haalt.' zei ze. 'Oké.' zei ik en ik wilde weer terug naar boven lopen, maar me moeder stopte me. 'En dat dingetje van net,' Ik dacht even na maar ze had het waarschijnlijk weer over die verdwaalde gast.. 'Daar hou jij je mond over en-' 'Jaja!' snauwde ik en ik liep de trap op. Maar mijn moeder trok me er weer af en hield mijn arm stevig vast. 'Niet zo bijdehand! Ik was nog niet uitgepraat!' schreeuwde ze. 'Ik hou van Robert en ook van jou en,' opnieuw probeerde ik me los te maken. De duwde me tegen de muur aan. 'Hou je bek toch! Altijd zeik je tegen mij en Robert hoeveel je wel niet van ons houdt, maar mam? weet je waar jij van houdt? Van geld!' riep ik en duwde haar terug tegen de muur. 'Ik haat jullie allebei!' zei ik en rende zo hard ik kon naar boven. Ik deed mijn slaapkamer deur op slot en in mijn bed barstte ik in tranen uit. Ik hoorde mijn moeder weg gaan uit het huis. Ze stapte in de auto en reed weg. Home Alone. Ik lag een paar minuutjes voor me uit te staren tot ik opeens mijn naam hoorde ik schrok en zat meteen rechtop. ik deed mijn kamerdeur weer open. 'Hallo?' riep ik. Opnieuw hoorde ik mijn naam, het kwam vanuit mijn kamer. Bezorgd keek ik om me heen en toen viel mijn blik op mijn tv die nog aanstond. De jongen met het zwarte haar, die ik het knapste vond, was in beeld, 'Her name was Nina. It's now 8 years ago I saw her for the last time. She never replied my letters and she never came back.' Langzaam kwamen de tranen terug in mijn ogen. 'And you wrote her 52 letters?' vroeg de interviewer. 'Yes, One Every week.' zei de jongen. 'OK Zayn, did you ever look for her?' vroeg de interviewer. Hij heette Zayn. Precies op het moment dat ze zijn naam zei begon ik heel hard te huilen. Alsof het een soort erkenning was. Ik zag dat zijn ogen ook nat werden. Hij slikte een brok in zijn keel weg en hij beantwoordde de vraag. 'Well. I wrote to her in the last letter, many things. And I told her that her, if her wish came true, I'll looking for her.' Wens? Vroeg ik mezelf af. En de interviewer ook. 'Wish?' vroeg ze. 'Oh, I'm sorry. Yes, we saw a falling star. She told me her wish and I told her mine. Her wish was that I would become famous. And well, here I am.' zei Zayn. Famous, Beroemd.. Het laatste wat ontbrak aan mijn test was: 'And now he's FAMOUS.' dacht ik bij mezelf. Alleen het probleem was, dat ik alles weer herinnerde. En ik wordt waarschijnlijk weer helemaal verliefd op Zayn.. Maar... Jordy?

___________________________________________________________________________-____
Waarschijnlijk laatste. Misschien nog een als jullie alsjeblieft reageren bij mijn vorige hoofdstuk.
Echt super bedankt voor alles! De abo's Kudo's enz.
Loveuguyzz xxx1Denise

Reageer (2)

  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • Fishgirl

    Verder en snel. Ik ben verslaafd!(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen