Van uit Marjon

"sorry voor het makkelijk eten maar we moet zo weer weg ergens heen" zegt de moeder van Rein "waar heen dan?" vraagt me zusje lief "ddat is een verassing voor Marjon dus ik zeg nog niks" me zusje kijkt heel teleurstellend naar Rein. Ik begin zachtjes te lachen we gaan patatjes eten. "hoe hebben jullie elkaar ontmoet?" vraagt Chrisje "eum we stapte naar het bos omdat Daan dat vroeg en toen knalde Cindy tegen een laag hangende tak en viel toen bewusteloos op de grond en Rein en Daan hoorde Cindy gillen en rende op ons af" "haha dat was een vergeetelosse tijd of hoe je het ook zegt" zei Rein me zusje begint te lachen. als het eten op is gaan ik en Rein de vaat doen tijdens de vaat maak ik Rein nat en begin te lachen Rein doet hetzelfde terug "kijk uit me gips" "dan doen we er wel een handdoek op kan jk als nog nat maken" ik leg er een handdoek op en gaan verder met klieren her is zo glad als we klaar zijn en Rein weg wil lopen glijd hij uit Camille kont er aan rennen "CAMILLE KIJK UITT HET IS GLAD" schrweuw ik ze stopt op tijd ik begin te lachen en ga op me hurken naast Rein zitten "gaat het kleintje?" Me zusje begint ook te lachen en komt naarst hem zitten "gaat het lieve Rein ?" "haha jawel" ik help Rein overeind en we lopen naar de kamer "mooi jullie zijn klaar e uit gegiebeld dan gaan we nu meteen als we er weer zijn gaan we de kado's uit pakken" zegt de moeder van Rein ik trek me jas aan en we gaan de auto in. als we weg rijde ga ik tegen Rein aan liggen Rein geeft me ee kus op me voorhoofd even later val ik in slaap. En net as ik lekker lig te dromen maar Camille me waker "WAKKER WORDEN WE ZIJN ER" schreeuwt Camille hard ik stap de auto uit e struikel bijna maar Rein houd me tegen. "zijn we helemaal terug naar Goor gegaan?" vraag ik "Ja hier is de verassing" zegt Rein ik haal me schouders op en we lopen hand in hand naar de kerk. als we aan komen zie ik Owen en Nils staan ik loop naar ze toe geef ze een knuffel. "nu is het alleen nog wachten op Daan en Cindy" zegt Nils ik kijm ze raar aan maar wacht gewoon af wat er gaat gebeure het is heel druk op het marktplein. na 10 minuten komen Daan en Cindy uiteindelijk aan "sorry dat we zo laat zijn maar me opa en oma wouden nog een spelletje doen"zegt Daan ik geef Daan en Cindy een knuffel "oh en me ouders en zo komen zo" zegt Daan ik lag "als ik eerder had geweten dat we weer helemaal terug gingen rijden was ik hier eerst gebleven en was ik gewoon met Daan en Cindy hier heen gekomen" Rein kijkt me aan ik prik hem in ze zij en begin te lachen. Camille komt op Daan af rennen en geeft Daan een knuffel. Daan tikt haar op en geeft haar een kus op der voorhoofd. en zet haar weer neer nu gaat ze de rest ook een knuffel geven. " weetje waarom Rein zo klein is hij heeft eerder nooit zo veel groente gegeten" zeg Camille ik begin te lachen en kijk naar Rein die moet stiekem ook lachen de Rest lacht ook "maar wat komen we hier nou eigenlijk doen" vraagt Cindy "is een verassing" zeggen Daan en Rein tegelijk. Ik e Ci dy kijke elkaar aan en haale onze schouders op "okj" zeggen we in koor en Camille begint te lachen "jij lacht ook veel" zegt Owen "ja klopt ze is echt heel irritand" zeg ik plagerig Camille slaat me "ohhhh" zeg ik "je mag me meisje geen pijn doen" " oh nou het is wel me zus" zegt Camille brutaal " he Camille dat mag je niet zo zeggen anders breng ik je weer naar huis zeg nu maar sorry tegen Rein hij maakte maar een grapje" Camille had tranen in de ogen "Sorry Lieve Rein was niet mijn bedoeling en ik wil niet naar huis Marjon ik wil bij jullie blijven" " geeft niet meis" zegt Rein Nils en Owen kijken mij raar aan en beginnen te lachen de rest ook en daardoor schiet ik ook in de lach "zullen we?" vraagt Daan de rest knikt ik kijk vragend naar Rein maar die houd zich dapper stil en Cindy begint te lachen "okj ik eerst" zegt Daan tegen de rest "Cindy loop je ff mee" op eens worde er ligten op Cindy en Daan gericht Daan loopt het podium op en Cindy gaat er achter aan Cindy word rood omdat iedereen zo naar haar kijk "waarom word ze zo rood en verlegen" vraagt Nils " omdat ze niet graag in het middelpunt wil staan en jij doet het toch niet he anders krijg jij geen kerst kado" zeg ik tegen de rest "ik beloof niks" zegt Rein Mirjam en de rest die daar was komen naar ons toe lopen ik geef Jorn en Sam een knuffel en kijken we weer naar Daan en Cindy.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen