Waarom ging Wiskunde altijd zo langzaam? Ik kon me maar niet concetreren. ik zat wat te hartjes krabbelen in me schrift, toen ineens mnr. van de kamp voor me stond. En Alysia? Wat is het antwoord daarop? zei hij met een geiriteerde stem. 'Ehh, geen idee.' 'Alysia! Als je een keer een voldoende wil halen zul je toch wel eens moeten gaan opletten!, en wat is dit? Zo je hebt een crush?' Ik voelde mezelf rood worden en wou weg rennen.Wat me tegenhield? Geen idee! Maar inmiddels was de hele klas naar mij toe gedraaid. Toen mnr.van de kamp verder ging met zijn les hoorde ik na een paar minuten de bel gaan.. Eindelijk! We waren uit.. Ik liep snel naar mijn kluisje en pakte mijn spullen. Ik liep zo snel mogelijk naar me fiets en fietste weg. Wat was Justin toch perfect! Zijn ogen,zijn lach en.. Ik hoorde iemand me naam roepen. Ik keek om maar zag niemand. Ik zal het me wel verbeeld hebben, bedacht ik bij mezelf.
Gelukkig woonde ik niet zo ver van school af, dus ik was al snel thuis. Toen ik thuis was zag ik dat me moeder er nog niet was. Ik pakte wat te drinken en liep naar mijn kamer. Ik zette mijn laptop aan, en zag dat iemand met me wou chatten. Ik klikte op accepteren, en al gelijk begon iemand tegen me te praten. Hoi! met mij Justin. Er verscheen een glimlach op me gezicht. 'Heeii,' Maar ik wist eigenlijk niets anders te zeggen. Voordat ik op verzenden had gedrukt, verscheen er al een nieuw berichtje op het scherm: Kan ik naar je toe komen? 'Ja natuurlijk!' Vroeg hij dat nou echt? Ik liet me neer ploffen op mijn bed. En hield een foto van hem tegen me aan. 'Wat is het leven toch mooi.'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen