Foto bij 1

it is you, the one who i love, only you.

Ik liep buiten op straat, ik moest kerst inkopen doen. ik zag Harry lopen, snel rende ik naar hem toe. `Harry!' riep ik zo hard ik kon, hij draaide zich om en en glimlachte. `Louis wat doe jij hier?' vroeg hij snel. `Kerst inkopen doen' antwoordde ik rustig. `zo zo dus deze grote beer gaat kadootjes kopen voor mij?' Harry glimlachte. we liepen samen door de stad. over 2 dagen was het kerst en zou ik samen met Harry het vieren bij mij thuis. we liepen een paar winkels in en verspreiden ons, zodat we niet konden zien wat we voor elkaar kochten. Harry stond buiten op me te wachten, hij had een grote tas gevuld met kadootjes bij zich. òewhh, zijn die allemaal voor mij?' vroeg ik nieuwsgierig kijkend naar de tas. `Ja, voor wie anders?' vroeg hij grijnzend. `euhmm je meisje?' hij keek me even aan en draaide toen zijn hoofd weg, weg van mij. Harry vertelde dat zijn vriendin, Shannon het gisteren had uitgemaakt, Harry was er kapot van. we liepen samen naar een terrasje en gingen zitten. Harry bestelde een colaatje, ik een flesje water. Harry vertelde me wat er was gebeurd: gisteren betrapte hij Shannon dat ze vreemd ging, hij kwam eerder thuis dan afgesproken. Hij deed de deur open en zag tot zijn verbazing Shannon daar liggend op de bank met een andere jongen. Harry had haar uitgescholden en zou haar hebben geslagen. nadat Harry dit allemaal verteld had zag ik de tranen in zijn ogen. `Ik had haar niet mogen slaan dat weet ik, maar wat moest ik anders doen?' zei Harry met een zachte stem kijkend naar zn schoenen.`heb je kunnen zien wie die jongen was?' vroeg ik maar naar een tijdje. `Ja, je raad nooit wie het was.' ik keek Harry even onderzoekend aan. hij vertelde dat het Niall was. ik schrok en was boos tegelijk. ik moest dit even melden aan Niall dat dit niet kon. ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en zocht Niall op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen