Letter 04, 30th of August 2004
"Hi Nina, how was your week? Mine was fine, thanks for asking. I was looking to that picture, you know. I feels like it was yesterday. But yesterday, I met a different girl. She said she liked me and my friends said I just have to be with her. You were just my Summerlove. But I can't, Nina. I keep thinking of you. She's not as cute as you, she's not as smart as you, she's not as pretty as you, she's not as sweet as you. The only thing she does better than you, is writing. I'm sorry, I should't write that. The Letters will come. It's just... I wonder if you have mine. Nina, I love you so much, I mean that. But I don't know if you feel the same. Don't be worried, I'll keep going writing. Maybe you can't send them, and you write all of it in a diary. Yes! That's cool! than I can read it when you're here again. I'm so exited now! I can't wait Nina, I won't love another girl, never! You are my girl! I Love YOU !! Big Kiss, Zain.

Alle lesuren zijn klaar, de bel is gegaan en Nina gaat met Dani hun fietsen pakken
'Eindelijk is die rotdag over,' zuchtte ik. 'Ja inderdaad.' zuchtte Dani. 'Jaha! Ik kom zo!' snauwde ze naar Missy die verderop wat naar haar riep. 'Met Missy afspreken?' vroeg ik. 'Ja, One Direction dagje. Ze zijn op tv vandaag, een interview.' vertelde Dani enthousiast. 'Leuk.' zei ik onverschillig. Missy kwam bij ons staan. 'Jullie gaan ook opeens veel met elkaar om..' zei Missy. 'Hey, Daan,' zei ze. 'Ik ga me haar verven.' Missy had heel blond haar. 'Leuk!' zei Dani die haar tas op haar fiets nog een keer goed vastmaakte. We gingen zachtjes al een beetje fietsen. 'Welke kleur?' vroeg ik. 'Donkerrood.' antwoordde Missy. 'Oh cool! Dat wilde ik ook misschien gaan doen!' zei Dani enthousiast. 'Dat staat echt niet bij jou hoor, en bovendien, jij hebt er veel te donkere haren voor.' zei ze. 'Ik keek Dani aan. Kom op kom voor jezelf op! Dacht ik. 'Nou, toch ga ik het ook misschien doen.' zei Dani. Een 'pff' van Missy leverde het op. Ik ging bij een kruiding linksaf en hun rechts. Ik zwaaide even en vervolgde mijn weg naar huis.
Ik zette mijn fiets in een schuurtje. Ik draaide me om en zag mijn moeders auto staan. Gezellig, maar niet heus. Ik liep de woonkamer in waar ik me moeder zag. Zoenend met een of andere gast. Ik zuchtte en liep de trap op. 'Ook hallo mam.' zei ik. 'Oh! Hoi lieverd.' Zei ze geschrokken. 'Dit is..' 'Weet ik.' zei ik. En ik liep de tweede trap op. Ik deed de tv aan en liet me op mijn bed vallen. Ik toverde de brieven uit mijn kussen. Daar pakte ik brief 4 en begon hem te lezen. Net toen ik brief 5 wilde pakken schrok ik van de tv. "And noooooowwwww, an interview with ONE DIRECTIOOOONNN!!' riep de interviewer. Ik keek op. 'Hello boys, it's great to have you here.' zei de interviewer. Ik had geen idee meer wat de namen waren van de jongens. 'Louis, how was your day?' begon ze. Ik wachtte tot ik zag wie er antwoordde. 'It was great. We went back to America, yesterday. And there we saw Eleaner and Perrie. And then we went to some places we never been before. It was cool.' 'OK that''s great,' antwoordde de interviewer. 'And how's the love, Harry?' Een jongen begon te lachen en antwoordde, dat was dus Harry. 'It's wonderful.' zei hij. De interviewer keek de andere jongens ook aan die om de beurt antwoordde. Fijn nu ze geen namen zei wist ik niet hoe ze heette. En dat moest ik morgen weten van Dani, gewoon voor de grap. 'Great.' Antwoordden de andere jongens. 'It's today a special day for him,' Lachte Louis en hij wees naar een van de jongens. 'why?' vroeg de interviewer. 'Nothing..' antwoordde de jongen. Nou nu wilde ik het weten ook. Louis pakte zijn mobiel erbij. Nou voor mij was het een speciale dag. 8 jaar geleden zag ik me eerste liefde voor het laatst. Ik schrok van mijn beltoon en nam de telefoon op.
Heey ik ben het, Jor.
Oh, hey Jordy.
Ben je boos op me? je zei zo weinig tegen me vandaag..
Nee! helemaal niet.
Oh okee mooizo.
Sorry schat, vandaag is niet mijn beste dag.
Maakt niet uit hoor lievie.
Oke, ik moet weer gaan.
Is goed. Wil je het wel zeggen als er iets is?
Oke, Hou van je. kuskus!
Hou ook van jou, kuskus.

ik hing op. En had mijn aandacht weer gevestigd op het interview . 'If you want to now what's up with Zayn, look twitter!' Had Louis op een blad geschreven en hij hielt het recht voor de camera. 'What's that?' schreeuwde de jongens. 'What's on it?' schreeuwde ze die het blad uit Louis'handen wilde trekken. Zayn? Twitter? Wie was nou Zayn. Maar ja,, een twitter aanmaken dan maar...

________________________________________________________________________________
Sorry gister was het niet meer gelukt..
Maar nu wel. Vanavond nog eentje, of twee. Het ligt aan de lezertjes :3
En het ligt aan mensen die reageren want ik heb een vraagje..
De manier waarop Dani wordt 'gepest' door Missy dat gebeurt dus echt precies op die manier bij een vriendin van mij. Ook met die pet en dat haarverven dat is allemaal waargebeurd. En zij komt ook niet voor haarzelf op. Wat vinden jullie ervan?
bedankt!! xxxx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen