YEAHHH HET IS VAKANTIEEE =)

jullie allemaal alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!=)

hoop dat jullie het stukje leuk vinden!

reacties/abo?

Vanuit Linde

We doen allemaal onze pyjama aan en gaan dan in bed liggen. Ik whapp Rein even snel:
Ik: heeeii, dit is het nummer van Fleur 0612345678 en nee ik wil niet zeggen of ze je leuk vind, want dat moet je zelf maar uit zoeken!! Moest ik ook bij Daan!!
Rein: hey, dankje! Ja oke ik snap het.. ik zoek het zelf wel weer uit!
Ik: goedzoo, je mag wel wat moeite doen voor een meisje hoor!!
Rein: ja ja, ik snap het wel haha! Maar als ik je nodig heb help je toch wel?
Ik: jaa, als je me ergens voor nodig heb wil ik wel helpen, maar ik ga gewoon niks over Fleur zeggen!
Rein: okee, dankjewel!
Ik: alsjeblieft! Maar ik ga slapen, trustee x
Rein: slaap lekker! X

Ik leg mijn mobiel weg en klets nog even met Fleur, Lotte en Roos over vandaag.. Niet veel later val ik in slaap.

Vanuit Fleur

Vandaag was echt een gezellige dag! Stiekem vond ik het helemaal niet erg dat ik in die achtbaan ben gegaan naast Rein hihi. Wat was der net toen we de kamer ingingen met Linde en Rein? Dan gaat er een steek van jaloezie door me heen, waarom dat nou weer? Linde heeft met Daan dus het zou wel gewoon iets zijn dat Rein wou vragen ofzo.. Als we allemaal binnen zijn gaan we ons omkleden en in bed liggen. “Ik kan echt nog steeds niet helemaal geloven dat we gewoon bevriend zijn met Mainstreet en dat Linde met Daan heeft en eigenlijk gewoon alles wat de afgelopen dagen is gebeurd haha!” zeg ik dan, “het is wel echt waar haha! En jij hebt vandaag maar liefst 2 keer naast Rein gezeten in de taxi en naast hem in de achtbaan!” zegt Linde lachend. “wauw, ja ik heb echt vaak naast Rein gezeten man..” zeg ik dan vol verbazing en ik hoor de rest lachen. “wat nou?” vraag ik, “nou gewoon je zei het zo alsof je het niet eens door hebt gehad hahah!” zegt Lotte lachend. “ik heb het volgens mij ook maar half door gehad haha” zeg ik lachend, dan liggen we met z’n alle in een deuk. Na nog eventjes te hebben gekletst gaan we dan toch maar slapen. Een half uurtje later ligt iedereen te slapen behalve ik volgens mij.. Ik ben eigenlijk klaar wakker haha. Ik zie mijn mobiel oplichten en kijk, 1 nieuw whapp bericht van een onbekend nummer…
Onbekend nummer: heee, wil je heel even uit je kamer komen? X
Ik: uhh, wie ben jij?
Onbekend nummer: ooh, sorry haha heeft Linde mijn nummer nog niet gegeven?! Ik ben Rein haha x
Ik: hahah, nee dat had ze niet gedaan, maar is goed ik kom er zo aan even wachten! X

Waarom wil Rein nou weer dat ik naar buiten kom? Nou ja, ik trek wel even mijn trainingsbroek aan en dan loop ik naar buiten. Rein staat al tegen de muur van zijn kamer aangeleund als ik buiten kom. “hee, waarom moest ik komen? Je had trouwens geluk dat ik de enige was die niet kon slapen haha!” zeg ik dan lachend, “heee, nou kijk ik wou wat vragen, want Linde wilde niet bepaald meehelpen! Oow haha nou dan had ik geluk” zegt hij en dat maakt me best nieuwsgierig! “nou, vertel haha!” zeg ik lachend. Ik zie dat Rein serieuzer begint te kijken, dus verdwijnt mijn lach ook van mijn gezicht. “nou kijk, ik uhh” stamelt hij een beetje en ik zeg “jaa, jij?” “nou ik vraag het maar gewoon” zegt die dan, “ja, lijkt me een goed idee! Haha ik word hier heel nieuwsgierig van!” “ik denk dat ik meer voor je voel dan alleen vrienden en ik wou vragen of je dat ook voelt of niet, want Linde wilde echt niks zeggen! Ik moest het maar zelf uitzoeken van haar!”. Dit had ik niet verwacht... denk ik dan, ik staar een beetje voor me uit tot dat ik een hand voor me gezicht zie “halloo, iemand thuis haha? Je mag wel gewoon antwoord geven hoor!” ik kom terug uit mijn gedachten en zeg “uhh, ja sorry hihi ik was eventjes in gedachten verzonken, maar ja ik denk dat ik ook wel meer voor jou voel hihi” en ik voel dat ik begin te blozen. Voor dat ik het door heb komt hij dichterbij en zoent hij me, dan zegt hij “zullen we dit nog even niet vertellen tegen de rest?”. “uhh, is goed” zeg ik, maar ik krijg het eigenlijk maar half mee, want ik heb net gewoon met Rein gezoend! “waarom eigenlijk? Haha” vraag ik dan, “nou, kijk ik zei zeg maar tegen de rest dat het niet zou kunnen dat ik een van de vriendinnen van Linde leuk zou vinden haha, en ja ik moet nog even bedenken hoe ik ze dit ga vertellen..” zegt hij dan en hij kijkt naar de grond, “haha, okee, is niet erg hoor!” zeg ik lachend. “okee, haha ik ga morgenochtend bedenken hoe ik het ze ga vertellen zonder dat ze me gaan uitlachen en gaan zeggen van ‘dat zeiden we toch!’ haha” zegt hij dan en hij begint ook te lachen. “nu, ga ik toch echt slapen denk ik! Ik zie je morgen wel weer!” zeg ik dan, “ja, ik ga ook maar slapen haha” zegt Rein dan, we geven elkaar nog een knuffel en lopen dan onze kamer weer in. Ik kruip mijn bed zo stil mogelijk weer in en hoop dat er niemand wakker word want dan moet ik dus een mega smoes gaan verzinnen...

Vanuit Rein
Ik loop mijn eigen kamer binnen en zie Daan me aankijken, “wat deed jij nou weer buiten?” vraagt hij verbaasd. “ooh, ik moest even mijn hoofd leeg maken kon niet slapen.. dus ben even gaan lopen..” zeg ik tegen Daan, wow ik wist niet dat ik zo goed kon liegen, want Daan heeft niks door zo te horen. “ooh, okee, het zal wel” hoor ik Daan zeggen en dan loop ik verder naar mijn bed. Ik ga in mijn bed liggen met een glimlach op mijn gezicht, wat ben ik blij dat ze mij ook leuk vind! Eigenlijk nu ik het bedenk begon Linde ook te lachen toen ik aan haar vroeg of ze mij ook leuk vond.. ze had anders waarschijnlijk wel gezegd dat ze me niet leuk vond, maar ja ze vind me wel leuk! Nu moet ik dus bedenken hoe ik Daan en Linde ga vertellen dat ik met Fleur heb zonder dat ze tegen me gaan zeggen “we zeiden het toch?!” maar dat bedenk ik morgen nog wel verder. Ik ga rustig liggen en val in een diepe slaap...

Reageer (3)

  • heyitsmarije

    Superleuk !
    Wanneer weer een ?
    Ik hoop vnv.
    Dan ga ik ook verder op: 'ik ben al beroemd'
    Hahaha (:
    xxxx <3

    1 decennium geleden
  • LeneX

    Leuk leuk snel door

    1 decennium geleden
  • ginadam

    leukleuk leuk geljukkig heb je nog een stukje gedaan xx snel door!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen