Foto bij Puppy love

''Ga naar boven, Alicia...'' mompelde ik. Ze gehoorzaamde zonder vragen. ''Alicia? Ik dacht dat ze Yessica heette?'' Kut. Kut. Kun je het nog erger verpesten, Twiggy? ''Luister Tony... Het was zelfverdediging. Marilyn ging haar te lijf... Je zag de striem op haar wang! En toen... Toen vocht ze terug. Ik zal je elke cent terugbetalen, dat beloof ik. Maar hou haar erbuiten. Alsjeblieft..'' Tony keek me uitdrukkingloos aan. ''Ik weet niet wat haar zo belangrijk maakt, en dat maakt me ook niet uit. Maar de foto van jou bij Marilyn's appartement staat al op het net. Als ik niet met een logische verklaring kom, zullen mensen hun eigen conclusies trekken. En headlines als BANDMEMBERS GAAN ELKAAR TE LIJF zijn niet bepaald waar ik op zit te wachten.'' ''Kom op, je hebt vaker dingen bedacht om zijn stomme acties te verbloemen. Al zeg je de pers dat hij toe is getakeld door een drugsdealer, wat kan mij het schelen! Maar als je de foto van haar naar buiten brengt kap ik ermee. Dan kun je een andere bassist zoeken.''

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • SlenderDemon

    Ik ben zo blij dat je weer verder aan het schrijven bent!
    Stiekem hoop ik toch nog dat het goed gaat komen tussen
    Marilyn en Alicia...maar ook dat Marilyn van z'n slechte gewoontes
    gaat afkomen! it's complicated :s

    Please go on :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen