Veertien
Met een dubbelgevoel maak ik de deur van mijn appartement open. Het is echt geweldig om weer thuis te zijn maar nu ben ik ook weer meteen zo alleen. Nu zijn er geen vijf jongens en een kleine peuter die je opvrolijken en leuke dingen met je doen. Ik loop met mijn koffer meteen door richting de slaapkamer. Met een plof gooi ik mijn koffer op bed neer. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en toets het nummer van Jenna in. Na een paar keer over gaan krijg ik de voicemail er aan. Ik besluit haar voicemail in te spreken met dat ik thuis ben en haar veel te vertellen heb. Als ik op het rode hoorntje geklikt heb doe ik mijn mobiel terug in mijn broekzak. Ik maak mijn koffer open en begin met het opruimen van de spullen. Ik wist niet dat er in een week zo veel kon veranderen. Van het een op het ander moment heb ik vijf beroemde vrienden. Dit zijn serieus de eerste beroemde mensen die ik ontmoet die niet helemaal vol zijn van zichzelf. Het zijn vijf verschillende jongens maar ook weer zo hetzelfde. Ik ben nu ook vaste oppas van Lux. Nadat Lou er eens goed over gepraat had met Tom heeft ze me een sms gestuurd dat ze het super zou vinden als ik vaste oppas werd. Dus ik heb op dit moment weer een baantje waarmee ik ook nog heel de wereld over mag reizen. Natuurlijk gaat Lux niet altijd mee met Lou en past Tom ook vaak op. Maar als Tom Lou op gaat zoeken ergens op deze wereld mag ik met Lux mee.
Ik heb eindelijk al mijn spullen opgeruimd. De wasmachine staat ook al aan. Nu moet ik alleen nog even naar de supermarkt om boodschappen te halen. Ik pak mijn autosleutels van het kastje in de hal. Bij mijn auto of ook wel roestbak aangekomen open ik hem. Ik steek de sleutel in het contact maar er gebeurt niets. Dit kan ook alleen mij overkomen net nadat ik een geweldige week in Parijs heb gehad is mijn auto kapot. Ik pak mijn telefoon uit mijn handtas en klik op de eerste persoon die ik tegen kom. ‘Hallo?’ ‘Hey Liam, mijn auto is kapot. Ik heb de eerste persoon die ik tegen kwam in mijn telefoon gebeld en dat was jij dus.’ ‘Dus je belt me om te zeggen dat je auto kapot is? Ja dat is inderdaad niet leuk.’ ‘Ja haha Liam ik moet echt boodschappen gaan halen de winkels sluiten over een uur en ik heb niks in huis.’ ‘Awh dat is niet zo leuk he Laura.’ En dan barst Liam in lachen uit. ‘Liam stop met lachen’ smeek ik hem maar hij stopt niet. ‘Dan niet meneer Payne’ zeg ik en druk op het rode hoorntje. Ik stap geïrriteerd uit de auto en loop weer richting mijn appartement. Net voor ik bij de deur kom knal ik tegen iemand aan waardoor ik met een smak op de grond beland. ‘Dat kan er ook nog wel bij’ brom ik en sta weer op. ‘Sorry’ hoor ik een jongensstem zeggen maar schenk en verder geen aandacht aan. ‘Durf je wel mij negeren?’ roept de jongensstem dan en ik draai me om. ‘Zayn! Sorry mijn auto is kapot, ik moet boodschappen doen en de winkels gaan zo dicht.’ ‘Maakt niks jho. Zullen we samen een pizza bestellen en een filmpje kijken anders?’ Ik knik en maak de deur van mijn appartement open. Met Zayn achter me loop ik de trap op. Ik maak de deur van mijn appartement open en laat Zayn binnen. ‘Bestel jij de pizza dan kies ik een film uit.’ Zayn knikt en ik geef hem een glimlach. Ik bekijk mijn kleine filmcollectie maar kom al snel tot de conclusie dat ik alle vijf de films die ik heb al te vaak gezien heb. Met lege handen loop ik weer terug naar de keuken waar Zayn is. ‘Ging jij geen film uitzoeken?’ ‘Ja dat ging ik doen maar ik heb geen leuke films.’ ‘Zal ik de jongens anders bellen om hier heen te komen? Dan kunnen ze wat drank meenemen en hebben we een klein feestje.’ ‘op een voorwaarde dat ik mijn beste vriendin Jenna ook uit mag nodigen.’ Zayn knikt en pakt meteen zijn telefoon uit zijn broekzak. Ik stuur ook Jenna snel een whatsapp berichtje om te vragen of ze zin heeft om te komen.
Het is intussen 11 uur en we hebben allemaal al heel wal alcohol op. ‘Kom we doen truth or dare.’ Stelt Louis dan voor en iedereen stemt meteen in. ‘Oke Zayn mag beginnen.’ Roept Niall door de kamer. Zayn kijkt de kring rond en zijn ogen blijven op Jenna hangen. ‘Truth or dare Jenna?’ ‘Truth’ zegt Jenna vol overtuiging. ‘oké. Als je met iemand uit deze kamer moest zoenen wie zou je dan zoenen?’ Jenna kijkt bedenkelijk om zich heen. ‘Dit is echt een lastige vraag jullie zijn allemaal zo knap! Maar ik zou voor Harry gaan. Ik val namelijk op jongens met donker haar en aangezien Louis en Liam al een relatie hebben en jij rookt kies ik dus voor Harry.’ ‘Oké ‘Nu ben ik’ zegt Jenna en kijkt de kring rond. ‘Oké Louis truth or dare.’ ‘Dare!’ roept Louis door de kamer. Jenna kijkt hem met een grote grijns op haar gezicht aan. ‘Oké Louis. Drink die fles wodka in een keer achterover.’ Louis kijkt Jenna wat ondeugend aan waarna hij de fles pakt en hem in een keer achterover slaat. ‘Done. Oke nu ben jij Laura truth or dare?’ Ik twijfel even maar zeg dan toch ‘dare.’ ‘Ga met Zayn zeven minuten de kast in en doe daar wat je zou doen met seven minuts in heaven.’ Ik kijk Louis aan en sta dan op. Samen met Zayn loop ik naar de kast. ‘Dus’ zegt Zayn als hij de deur achter ons dicht heeft gemaakt. ‘Dit is raar.’ ‘Best wel.’ Veel zie ik niet in de kast aangezien er geen licht aan is omdat het kapot is. Wel zie ik Zayn steeds dichterbij komen en voor ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne. Gewillig zoen ik hem terug. De kus wordt steeds wilder en al snel voel ik zijn tong tegen mijn onderlip aantikken. Ik doe mijn mond gewillig open en onze tongen spelen een tijdje met elkaar. Plots wordt de deur met een ruk open gedaan. Snel loop ik een paar meter achteruit. Hierdoor bots ik tegen Harry op die ons breed grijzend aan staat te kijken. ‘Dat ging wel lekker of niet?’ Ik negeer Harry’s vraag en loop met een rood hoofd naar de rest van de groep. Wat heb ik gedaan?
Reageer (1)
haha, je hebt zayn gezoend, meer niet hoorxD
1 decennium geledensnel verder!