Letter 03, 23rd of August 2004
"Dear Nina, I'm here again. To hold you when you're cold, and to rest with you when you're warm. To hug you when you're down and to talk with you when you're up. To hold your hand when you have bad news, and to yell with you when you have good news. To be with you, always. But the thing is, I don't know which it is. Are you cold or warm? down or up? bad news or good news? I don't even know if you are alive. You don't reply my letters. Maybe you don't have them yet, but it's three weeks, you know. I will keep going with writing. And I'll stop about saying these things. I'm confident you'll write me back. I hope your week was good. Mine was OK. Just normal things. It's quiet, you know. Before you came, I loved silence. But now, it's boring. 49 letters to go and I can start over! But then I have seen you. I have just that one picture, you have got too. that's all. And I did what I promised: I went to my teacher and started singing. He loved it and I can do it in class. So thank you. Sorry, my letters aren't long. But they're longer than yours.. I still love you, Nina. I always will. Love, Z."

Snel stopte ik de brief weg toen ik Missy en Dani aan zag komen lopen. Ik had brief 3 meegenomen naar school. 'Hoe ging Engels bij jullie?' vroeg Missy toen iedereen bij mijn tafel in de kantine stond. 'Het was niet eens van onze klas..' lachte Dani. 'waarschijnlijk heeft iemand die van de eerste klas en die van de zesde klas verwisseld..' lachte Missy en ze knipoogde. 'Nee! Mis, serieus?' Missy begon te grinniken. 'yep, moet je de gezichten zien van die brugpiepertjes als ze al die woorden zien.. "Juffrouw, dit hebben we niet geleerd..." en dan Engel's hoofd, hahahaha!' Ik had een hekel aan dat stomme kind, maar dit was een goede grap. 'Maar, ik heb geen antwoord op mijn vraag.' zei Missy die weer overging in haar 'serieuze' fase en ze keek me met een kleine, gemene lach aan. 'Ging goed.' zei ik. 'Ik wist beroemd niet meer,' lachte ik. Missy en Dani begonnen te lachen. 'Beroemd?' herhaalden ze. Ik glimlachte. 'Famous!' zei Dani toen ze zag dat ik nog steeds nadacht. 'Ohja, famous!' zei ik. toen de bel ging liep Missy weer naar wat andere vriendinnen en Dani en Demi die net aan kwam lopen en ik, liepen verder. 'Wat hebben we?' vroeg Demi. 'Wiskunde.' zei Dani en we liepen richting de lokalen. 'gelukkig.' zei ik. Demi en Dani knikten. Het was heel erg fijn als we wiskunde hadden, het was een makkelijk vak, vonden wij en de docent was heel aardig. Zeker in tegenstelling tot mevrouw Angel die altijd wel ons humeur weet te verzieken. Door allemaal maar te zeuren wat voor een klas we wel niet zijn, slechte atheneum klas, zesde mavo of zesde klas met brugpiepertjes, enzovoorts. Vreselijk mens. Maar Mevrouw v.d. Berg, was anders. Ze was een best mooie vrouw, met lang bruin haar. Ze droeg een enorme nerd bril, wat haar onwijs goed stond. Alle jongens waren dol op haar. En de meisjes trouwens ook, op een andere manier dan. Ze was ook altijd heel enthousiast en ze was dol op tekenen. Ze tekende van alles, van landschappen, tot fruit of druppels of poppetjes. Ze had haar eigen stijl wat iedereen wel leuk moest vinden. En het aller leukste was, dat iedereen dol op haar was, behalve mevrouw Angel. Die was ongeveer even oud, maar stikte van de rimpels. Ze had blond haar, onverzorgd. Ze was ontzettend dun en probeerde met de mode mee te gaan. daardoor zag je soms dat dunne vrouwtje op enorme pumps. Toen iedereen zat begon de gezelligheid alweer: 'En hoe was het bij Mevrouw Angel?' vroeg mevrouw v.d. Berg toen ze al de geïrriteerde gezichten gaf. Iedereen begon door elkaar heen te ratelen over dat vreemde mens en we kwamen bijna niet aan werken toe. 'Wow, ze is wel beroemd he!' lachte Mevrouw van der Berg. 'Beroemd..' fluisterde ik, maar niet zacht genoeg. 'famous,' fluisterde Dani die naast me zat. 'Denk maar aan One Direction en je weet het.' lachte ze. Denk maar aan One Direction en je weet het....

_____________________________________________________________
Ik weet niet zeker of er nog een komt, dan moet ie ene paar keer gelezen zijn.
Anders een fijne avond iedereen (:
xx1Denise

Reageer (2)

  • exhale

    snel verderr xx

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    ik zal hem een paar keer lezen en dan komt er nog een (; jj ook een fijne avond! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen