Foto bij 018 - P.O.V Tonnie

Sorry mensen dat het zolang heeft geduurd voordat er een nieuw hoofdstuk op stond maar met Kerst enzo hadden we er niet veel tijd voor. Ik hoop dat jullie dat wel begrijpen (: Dus vandaag gaan we een paar hoofdstukken erop zetten zodat alles weer is ingehaald. En over een paar hoofdstukken gaat het komen hoor mensen ! Let maar op ^^
Een erge plot-twist ;D
xTonnie

Anne is naar de wc en Niall ging opeens achter haar aan. Geen idee waarom maar het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Ik zit in een heel grappig gesprek met Harry. Over zijn droom van vannacht dat hij met mij, Anne en Niall op vakantie ging en dat we straatmuzikanten na gingen doen in New York. We gingen heel debiel dansen en zingen maar het publiek vond het geweldig en we hadden er veel geld mee verdiend. 'Wtf, die droom slaat echt nergens op,' zeg ik lachend. 'Weet ik! Daarom is het ook zo grappig.' Harry is zo'n geweldig mens om mee om te gaan! Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik hem heb afgewezen.. Hij is de liefste, grappigste en schattigste jongen die ik ken! Ik moet dit recht zetten, nog voordat Anne en ik weer weggaan morgen. 'Wij hebben ons bedacht!' zegt Niall opeens die al een tijdje weer op de bank zit naast Anne. 'Is het goed als Anne bij mij komt op de kamer vanavond? Dat Tonnie bij Harry gaat?' Alsof ze m'n gedachten lezen!! Hij kijkt naar Harry en hij probeert onopgemerkt een wenkbrauw-wiebel te doen alleen faalt hij een beetje. Ik kijk verassend naar Anne en ze knipoogt terug. 'Ik vind het wel een goed idee,' zegt Harry. 'Ik vind het ook wel goed,' zeg ik zo normaal mogelijk. Anne en Niall lachen naar elkaar en Niall slaat een arm om haar heen. Ik moet het vanavond echt tegen hem zeggen dat ik een verschrikkelijke fout heb gemaakt. Anders vindt hij misschien morgen of zo wel een ander meisje, of erger, hij vindt me helemaal niet meer leuk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen