Foto bij 016 - P.O.V Tonnie

hier is het volgende hoofdstuk alweer (:
Anne en ik hebben nu vakantie dus misschien posten we wel meerdere hoofdstukken per dag als we tijd hebben (:
xTonnie

Het lijkt me echt geweldig om gezellig bij de jongens te logeren. Dan leren we elkaar misschien écht kennen. 'Maar is er wel genoeg ruimte?' kom ik opeens achter. 'Nou er zijn geen kamers meer over,' begint Harry. 'Maar op de kamers zelf kunnen we wel een matras op de grond leggen. Moeten we alleen even kijken wie bij wie op de kamer gaat.' Natuurlijk wilt Anne bij Niall op de kamer en dan moet ik bij Harry.. dat wordt echt heel gezellig of juist heel gênant.. 'Het maakt mij niks uit,' zeg ik maar. 'Mij ook niet,' zeggen Anne, Harry en Niall in koor. We moeten allemaal lachen. 'Ik ga wel bij Harry op de kamer, dan kunnen jullie 2 samen een meidenavondje houden en roddelen over ons,' zegt Niall. We moeten weer allemaal lachen. 'Misschien kan ik beter bij jou op de kamer komen. Mijn kamer is denk ik wat schoner en wat meer opgeruimd dan die van jou. Dat waarderen deze dames misschien wat meer,' zegt Harry met een brede glimlach. 'Ik vind het goed,' zeg ik maar zonder er bij na te denken. 'Jij ook Anne?' 'Jaa ik vind het best,' zegt ze snel. Ze lijkt een beetje teleurgesteld, net zoals mij. Ik zal vanavond wel vragen wat er is. 'Maar we hebben helemaal geen spullen..' zeg ik zielig. 'Dat komt wel goed! We hebben al best veel in huis en als je nog iets mist, hier vlakbij zit een winkeltje,' zegt Harry. 'Oké dan is dat geregeld!' zeg ik zo blij mogelijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen