Dertien
Ik heb het zo druk gehad met school dat ik geen tijd had om te schrijven.
Maaaar het is vakantie dus ik heb genoeg tijd om te schrijven nu!
Nu heb ik een klein vraagje voor jullie. Ik zoek een goed fotobewerkingsprogramma.
Waar ik foto's in elkaar kan voegen of waar mensen bijvoorbeeld die punkdirection mee maken.
Iemand een idee?
De week is snel gegaan vandaag is alweer de laatste dag in het prachtige Parijs. Ik sta op dit moment voor mijn kas te twijfelen wat ik aan ga doen voor het concert. Zayn is al bij de concertzaal. Lux heb ik net al helemaal mooi aangekleed en klaargemaakt. Gelukkig ook maar want ze ligt nu heerlijk te slapen in mijn bed. Na een aantal minuten voor de kast te hebben gestaan pak ik een leuk jurkje. Net als ik de knoop van mijn broek los wil maken wordt er op de deur geklopt. Ik kijk of Lux niet wakker is geworden maar die ligt nog in een diepe slaap. Ik loop naar de deur en doe hem open. ‘Harry?’ ‘Ja dat is mijn naam Laura.’ ‘Moet jij niet in de concertzaal zijn om je klaar te maken?’ ‘We hebben twee uur vrij en omdat jij er dan ook moet zijn kom ik jou halen.’ ‘Oke gezellig maak het jezelf gemakkelijk dan maak ik me even snel klaar.’ Harry knikt en loopt met me mee naar het bed. Ik pak mijn spullen en loop richting de badkamer. Daar aangekomen doe ik mijn oude kleren uit en trek ik mijn jurkje aan. Daarna pak ik mijn make-up. Ik breng mezelf eerst een laag foundation aan waarna ik mezelf mooie smokey eyes maak tenslotte maak ik het af door een mooie rode lippenstift op mijn lippen te smeren. Mijn haar laat ik zitten zoals het zat. Ik pak nog snel wat sieraden en bekijk mezelf dan goed in de spiegel. Klaar om te gaan.
Met Lux op mijn arm en Harry aan mijn linker zijde loop ik het concertgebouw binnen. Buiten staat het al vol met fans. Ik dacht dat die honderden fans bij het hotel al veel waren maar hier staan er echt al duizenden. Ik loop achter Harry aan de kleedkamer in. De andere jongens zitten verspreid in de ruimte. Louis en Niall staan bij de pooltafel, Liam zit met zijn laptop op de bank en Zayn ligt te slapen op de bank. Ik begroet eerst Louis, Niall en Liam met een knuffel waarna ik naar de bank loop waar Zayn op ligt. Ik ga op mijn hurken naast de bank zitten en druk een klein kusje op Zayns wang. Hij draait zijn hoofd naar me toe en er komt een glimlach op zijn gezicht. ‘Hey’ begroet hij me met zijn nog slaperige stem. Ik glimlach naar hem en sta dan weer op. Met een plof beland ik naast Liam op de bank. Ik kijk vertedert toe hoe hij met Lux aan het spelen is. Harry is naast Zayn op de bank geploft. ‘Moeten jullie je niet klaar gaan maken of zo?’ ‘Ja eigenlijk wel. Jongens gaan jullie mee?’ zegt Liam en de jongens knikken allemaal. ‘We zullen naar je zwaaien onder het concert’ zegt Zayn net voor ze allemaal achter de deur verdwijnen.
Samen met Lou en Lux sta ik helemaal vooraan bij het concert in de VIP ruimte. Ik geniet van alle nummers en de stemmen van de jongens. ‘Meisjes en jongens dit is ons laatste nummer. Laten we nog even helemaal los gaan. Live while were young!’ Roept Louis. Ik hoor de eerste noten van het nummer en herken het meteen. Ik heb ze deze week namelijk gegoogled en toen kwam ik bij dit nummer uit. Ik heb het nummer daarna de hele week geluisterd waardoor ik nu met volle borst mee zing. Als het nummer afgelopen is begint de hele zaal inclusief Lou en ik te joelen en te klappen. De jongens maken nog een buiging naar de fans en verdwijnen dan backstage. ‘Wat een geweldige show.’ Zeg ik tegen Lou en ze knikt. ‘Zullen we backstage naar de jongens gaan?’ Ik knik en loop met Lux op mijn arm Lou achterna. In de kleedkamer aangekomen trekken de jongens me meteen in een groepsknuffel. ‘Dit was geweldig!’ Roep ik naar de jongens en ze stemmen allemaal met me in. ‘Wij gaan ons nu omkleden en dan kunnen we terug naar het hotel.’ Ik knik als teken dat ik het goed vind en plof op de bank neer.
Reageer (2)
gaafe outfit!
1 decennium geledenik weet wel iets, het heet pizap, je kan er veel doen...
hopelijk heb je er wat aan:P
snel verder!
Naawwh, haar outfit is zooo leuk!<3
1 decennium geleden