December 21, part 3.
December 21, part 3 | Charlotte Emelie Jenner
Nadat Harry en ik ons avondeten hadden opgegeten en de hele keuken hadden schoongemaakt waren we ook al weer anderhalf uur verder, wat het nu dus half 9 maakte. Het kon je nog verstelt doen laten staan over hoeveel babyvoeding er eigenlijk in zo'n potje zat. En ik kon je vertellen, redelijk veel! Nadat we ook de badkamer hadden schoongemaakt, aangezien Lux ook daar alles had onder gespetterd vonden we het wel tijd om op de bank te ploffen. "Je maakt mijn bank vies met je kleding." Mompelde hij, doelend op alle babyvoeding vlekken. "Dat is je eigen schuld, had je me maar geen knuffel moeten geven." Knipoogde ik hem toe. "Char, je blijft wel slapen hè?" Harry keek me vragen aan. Toen hij mijn blik zag keek hij me nog hoopvoller aan dan hij ooit in de twee jaar dat ik hem kende had gedaan. "Oke dan." Stemde ik in. Niet dat ik niet al lang van plan was hier te blijven slapen, maar Harry pesten kon geen kwaad. Plots stond Harry op van de bank en tilde me op. "Wat doe je?" Vroeg ik hem verbaasd. "Ik breng jou naar de douche zodat ik na jou kan dochen, die babyvoeding stinkt." "Oh, oke." Harry deed een poging tot me neer zetten, iets wat hem niet lukte aangezien ik mijn benen en armen strak om hem heen had geklemd. "Als je samen wil douchen kan je dat ook gewoon zeggen.." Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen terwijl hij de woorden uitsprak. Maar veel deed het me niet. Harry was de beroerdste niet en zou het zo doen, maar dat maakte me niet veel uit. Welk jong meisje kon nou zeggen dat ze samen met Harry Styles naakt had gedoucht? Juist ja, niemand. "Char, je moet me echt loslaten nu." Zuchtend liet ik hem los. Harry snelde de badkamer uit om even later weer terug te komen met schoon ondergoed, dat nog in zijn appartement lag voor als ik onverwacht zou overnachten. Ook had hij een shirt van hem in zijn handen. Zijn bekende, grijze Ramones shirt. "De rest weet je wel te vinden van de vorige keren." Mompelde hij waarna hij de badkamerdeur achter zich sloot. Ik maakte de deur op slot, trok mijn met babyvoeding besmeurde kleding uit en zette de warme douche aan. Ik waste mijn haren met Harry's haarshampoo en waste mijn lichaam met zijn douchegel. De geuren waar ik zoveel van hield. Na een aantal minuten vond ik het wel weer genoeg geweest, stapte onder de douche uit en trok het schone ondergoed aan. Ook trok ik Harry's grijze Ramones shirt aan die tot net onder mijn kont kwam. Of net niet. Iets in me vertelde me dat Harry me expres dit shirt had gegeven. Ik haalde de restjes zwarte mascara onder mijn ogen vandaag waarna ik mijn haren föhnde en ze in een grote, losse knot stopte. Ik plofte op Harry's bed lang hem neer waarna ik mededeelde dat hij kon gaan douchen. Harry was echter in 5 minuten weer terug met alleen een boxer aan. Hij kwam langs me liggen op bed waarna ik me tegen hem aan nestelde. Totaal nergerend dat hij alleen een boxer aan had. Inmiddels was ik er aan gewent, en het uitzicht was ook niet verkeerd dus mij hoorde je niet klagen. Harry en ik keken naar de grote televisie scherm waar zich een of andere film op afspeelde, geen idee welke. Kippenvel ontstond op mijn huid doordat ik het echt heel koud had. Harry drukte me zo mogelijk nog dichter tegen hem aan waarna hij over mijn armen begon te wrijven met zijn warme, grote handen. Door deze handeling instond er echter nog meer kippenvel op mijn huid. Harry stond op, liep naar zijn kast en trok er zijn paarse bekende Jack Wills hoodie uit die hij aan me overhandigde terwijl hij zelf weer op het bed plofte. "Hier, waarschijnlijk is dit warmer." Ik stond zuchtend op en trok het grijze Ramones shirt over mijn hoofd heen, waardoor ik nu in alleen mijn ondergoed voor hem stond. "Of je laat die trui ook gewoon uit en houd alleen je lingerie aan, ook sexy." Knipoogde hij me toe. Nep-boos stak ik mijn tong naar hem uit waarna ik snel zijn paarse hoodie over mijn hoofd trok en me weer op bed liet vallen. Ik keek weer naar het beeldscherm en gaapte ondertussen een paar keer. Ook Harry wist zijn gegaap niet te onderdrukken. "Laten we maar gaan slapen, Lux zal morgen wel vroeg wakker zijn." Stelde Harry voor. Ik knikte instemmend waarna ik onder de dekens van zijn grote twee persoons bed kroop. Harry kroop ook in bed, knipte de lichtjes uit met het knopje naast hem en sloeg toen zijn armen om mijn middel heen om me dicht tegen hem aan te drukken. Alsof ik vannacht stiekem zou ontsnappen en hem hier alleen zou laten. Alsof ik überhaupt weg wilde bij hem. Harry drukte verschillende kusjes op mijn wang. "Goodnight Charlotte." "Slaaplekker Haz."
Reageer (8)
I Will keep it a sectret but hell yeah we survived maar snel verder jij! xx
1 decennium geledenzoo cuttiees zijn die twee
1 decennium geledenomg ik vind ze zoooooooooooo cute e ;o xxxxxx
1 decennium geleden