In art as in love, instinct is enough.

Dinsdag 12 december 2006


~ Mila Adams

Ook in de pauze zie ik Bill niet. Ik had gehoopt dat hij op z`n minst naar me zou zwaaien als ik langs hem loop, maar zelfs dat is te veel. De reden dat ik geen vrienden wou maken dit jaar is dat je ze hierna toch nooit meer spreekt. Voor één jaar – waarvan een deel afvalt door de examens- is het niet de moeite waard om ineens alles overhoop te gaan gooien. Ik ben altijd al alleen geweest. Waar ik niet aan gedacht had bij vrienden, is dat ze je ook kunnen laten vallen.

De rest van de schooldag zit ik in mijn eentje uit. Ik neem de eerste bus zo snel mogelijk terug naar het weeshuis. Ik wil niet eens denken aan het auditorium. Hoe Bill en ik daar middagen gezeten hebben terwijl we samen muziek maakte.
Nadat ik mijn schoolspullen in mijn kamer gezet heb en mezelf heb omgekleed, ga ik richting mijn werk. Vanavond moet ik weer werken in het café samen met Kim. Ik hoop dat het niet al te druk wordt zodat ik eventueel wat eerder weg kan. Mijn huiswerk voor morgen raffel ik in mijn pauze vanavond wel af.
'Ga je weer weg? ' Ik draai me om. Achter me staat Frederique. Ik knik en bind mijn haar op een staart. 'Ik moet werken. '
'Tot hoe laat? '
'Als het goed is tot sluit rond twaalf uur. Als het niet zo druk is kan ik misschien eerder weg. ' Het café waar ik werk sluit door de weeks om twaalf uur. De meeste mensen zijn dan toch al weg. Die enkeling die er zit kan wel een ander café opzoeken.


Hetzelfde als bij mijn andere story: morgen ga ik op vakantie en ik weet niet of ik daar internet heb, etc, etc. Ik ga in ieder geval wel proberen om vooruit te schrijven en een kleine voorraad op te bouwen zodat ik eventueel vaker kan posten. Misschien lukt het me wel om zelfs al een einde voor dit verhaal te bedenken!
Love <3

Reageer (3)

  • TomKBitch

    snel verder !! mooie story om te lezen =D
    xx

    1 decennium geleden
  • darksunside

    Bill moet het weer snel met haar gaan praten
    anders kom ik achter hem aan:Y)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Leuk!
    Bij je vorige story ben ik het vergeten te zeggen, dus bij deze:een goede vakantie toegewenst! :D
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen