Foto bij In Love With a Celebrity hooftstuk 16

´Binnen!´ piep ik. ´Haay lieverd!´ ´O, hoi mam´ ik geef mama een kus op d´r wang. ´en hoe was jullie avond?´ mama staart me stralend aan. ´Onze avond? Niks bijzonders hoor´ ´Wat heb je gedaan dan?´ ´Gewoon uhmm haha uhmm film gekeken´ ik kom bijna niet uit mijn woorden. ´Leuk! Welke film´ ´geen idee, niall koos hem uit´ ´leuk hoor´ ´En hoe was jou avond?´ ´Goed hoor het was heel gezellig met bobby, hij is zo romantische!´ ´Mooi dat het gezellig was´ ´Lieverd wat is er met je? je hele bed is nat?´ ´ja ik heb gezweet, ik voel me uhmm niet zo lekker´ ik probeer iets te verzinnen zonder dat het opvalt maar mama vraagt altijd zo veel he! ´Awh lieverd ga maar lekker slapen´ mama geeft me een kus en doet het licht uit. pffff daar kom ik maar net onder uit denk ik bij mezelf. De volgende ochtend ben ik laat wakker. Maar ik word (zoals de afgelopen 3 dagen al elke ochtend) wakker gemaakt door niall. Hij springt op mijn bed en roept IT´S TIME TO GET UP! IT´S TIME TO GET UP! ik schrik wakker en begin te lachen. ´Goedemorgen schoonheid´ zegt niall en geeft me een kusje. ´Goeiemorgen´ zeg ik lief en stap uit bed. Ik doe mijn badjas aan en samen lopen we naar beneden. ´Ontbijt!´ roept mama en ze zet de broodjes op tafel. ´JES! ik heb honger´ zegt niall. ´ja maar jij hebt altijd honger´lach ik. iedereen lacht en we gaan aan tafel zitten. 'Ik heb niet zoon honger, mag ik van tafel´ vraag ik aan niemand in het bijzonder. ´Hoef je niks meer te eten dan?' vraagt bobby. 'Nee ik zit echt vol' ik kijk hun smekend aan. 'Ik vind dat je nog wat moet eten' zegt bobby streng 'Maar lieverd ze zit vol?' mijn moeder begrijpt me tenminste. 'Nog een broodje Jasmine!' zegt bobby. 'Hoezo dat nou weer? Als ik toch vol zit, zit ik toch vol!' schreeuw ik en sta op. 'Ga eens zitten!' bobby verheft zijn stem. 'NEE! IK HEB GEEN HONGER!' ik ren naar boven naar mijn kamer. bobby wil achter me aan rennen maar mama houd hem tegen. 'Laat haar maar eventjes' hoor ik mama zeggen. Ik vind bobby eigenlijk niet zo leuk. Ik wil dat het zo is als thuis, gewoon zoals toen met mama. Dat ik alles mag en dat ik geen gezeur aan mijn kop krijg. ik zucht en pak mijn laptop. Heey Rooz is online. Ik druk op Rooz en dan op video chat. Ze neemt meteen op. 'HEEEEEEEY JASMINEEE! Hoe is het daar nou' rooz klinkt erg vrolijk en volgens mij is ze niet alleen. 'Uhmm goed hoor, denk ik' ik staar naar het beeldscherm. 'en met jou?' vraag ik dan. 'JAJA super ja het is goed ja! hihi wacht even zoë! Sorry dat is mijn vriendin zoë' Ik kan mijn oren bijna niet geloven. Ze heeft een nieuwe vriendin? Zoë? tegen mij zei ze altijd dat ze zoë stom vond terwijl ik vriendinnen wou worden met haar! 'ben jij vriendinnen met zoë' zeg ik vol verbazing. 'JA zeker! jij zei altijd dat het zoon leuke meid was en nu jij er niet meer bent word ik vriendinnen met haar! Ze is zo cool we zijn nu aan het logeren bij mij thuis' 'owh leuk' 'en wat ben jij aan het doen?' 'Ik? owh ik heb net ontbeten' 'zo laat?' 'Bij ons is het pas half tien s'ochtends he?' 'Oja ierland he haha' Rooz is er op het beeldscherm wel maar met haar gedachten niet. Dit is zo irritant ik denk dat ik de cam beter uit kan zetten. 'Ik denk dat ik ga Rooz' zeg ik zachtjes. 'Nee nee blijf nog even we hebben elkaar al een hele week niet gesproken en gezien!' dan word er op mijn deur geklopt. 'Binnen' roep ik zonder dat ik weet wie het is. het is niall. 'heey' zegt hij zacht. 'O hoi kom verder' zeg ik zonder dat ik door heb dat de cam nog aan staat. 'Hallo schoonheid' zegt hij en hij drukt een kusje op mijn lippen. 'Wie is dat' hoor ik iemand ineens zeggen. HET IS ROOZ o nee! Ze heeft ons gezien! Mij en niall en ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen