Dag 19
POV Liltih
Vandaag was de dag ik ging Xavier voor mezelf winnen ik en hij moesten een koppel vormen.
Ik liep naar de slaapkamer waar iedereen zat.
"Kan ik Xavier even alleen spreken".
Iedereen ging weg.
"Xavier ik moet je iets vertellen".
Ik kon niet verder praten want Xavier ging praten.
"Ik ook maar ik vertel het niet".
Ik snapte het niet toen kuste hij mij, ik voelde zijn warme lippen op de mijne ik was helemaal in dromenland.
Er kwam iemand de slaapkamer in maar daar reageerde niet op ik was verliefd.
POV Jon Josep.
"Ik proost met jou Derek om de komende liveshow of ik afval ik hoop het niet'.
Mandy kwam bij ons zitten en Juna ook.
"Nou Jon Josep we hopen allemaal dat je blijft" zei Juna.
Sinds gisteren mocht Mandy en Jolie alleen maar groene dingen mochten eten.
Bij Mandy viel het nog wel mee maar Jolie had er het wel moeilijk mee.
Jason zat haar te pesten door voor haar neus een lekkere biefstuk zat te eten.
"Doe niet Jason dat is niet leuk".
"MMMMMMMMMM oh deze biefstuk is echt lekker".
"Jason ik vraag het nog een keer ga ophouden of ga ergens anders eten".
"Dat beslis ik zelf wel waarom ga jij niet weg".
"Ik was hier eerder hoor" zei Jolie een beetje bozig.
"OOOoooh wat kinderachtig".
"NOEM JE MIJ KINDERACHTIG DE ENIGSTE DIE HIER KINDERACHTIG IS DAT BEN JIJ".
"JOLIE JIJ BENT ZO STOM GEWEEST OM JA EN NEE TE ZEGGEN TERWIJL DAT NIET MOCHT".
"DAAR KAN IK NIKS AAN DOEN IK VRAAG VRIENDELIJK OF JIJ WIL OPHOUDEN MET TE PESTEN, JE EET EEN BIEFSTUK VOOR MIJN NEUS OP DAT IS NIET GRAPPIG".
"Hallo allemaal waarom maken jullie ruzie" vroeg Lilith.
"BEMOEI JE ER NIET MEE VIEZE (...)" zei Jason.
"WAAR SLAAT DAT NOU OP".
"Dit is Big Brother allemaal kalm aan.
Wil Jason naar de keuken gaan, Jolie naar de slaapkamer en Lilith naar de dagboek kamer".
Alle andere bewoners moesten lachen en gingen verder eten.
"Morgen tijdens de liveshow valt een van de 3 genomineerden af.
En gebeurt er iets heel speciaals tot morgen bij Big Brother".
Er zijn nog geen reacties.