Foto bij 1~One

Het eerste hoofdstukjee <33

Hoop dat jullie het leuk vinden!! hihi

XX leesplezier!!

ps. ik-presoon is Harry

'Mam!! Ik ga een eindje wandelen! ' 'Is goed lieverd! 7 uur thuis he.' 'Jaaaa,' antwoord ik dan met een zeurderige stem. Dus ik loop naar de kapstok toe, pak mijn jas en schoenen trek het aan en loop richting de deur. Ik duw de deurklink naar beneden, doe een pas naar buiten en sluit de deur achter me aan. Dan snuif ik door mijn neus de frisse lucht op. Heerlijk die frisse lucht! Dan loop ik een stukje rechtdoor dan links, na een paar meter weer rechts en dan ben ik bij het bos. En ik zet mijn eerstdjee pas het bos in. Snel kijk ik nog even achterom en ga opeens wat sneller lopen. Ik niet precies waarom eigenlijk.. Ik hoor een geluidje en spring een pasje vooruit en daarna ga ik nog sneller lopen. Ik word bang.. Ik heb het gevoel dat er iemand achter me aan zit. Dan zie ik iets. Ik weet niet wat het is. Maar ik weet wel dat ik er van schrik. En ik ga nóg sneller lopen dan ik al deed. Dan zie ik weer iets, en ik stop met lopen. Ik kijk eerst nog even snel op mijn horloge hoelaat het is en dan kijk ik nog een keer om me heen. Ja daar! ik zie het weer. Ik loop er heel gespannen op af. Ik tril van de zenuwen, en kan haast niet meer lopen van zenuwen. Opeens voel ik een hand op mijn mond afkomen. Ik kan geen woord meer uitbrengen. 'Mmmm!!' probeer ik nog te roepen. En dat lukt niet echt. Dan zie ik zwart voor mijn ogen, ik denk een blinddoek. Ik voel dat ik word meegesleurd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen