Dag 18
Het was ochtend Ben was uitgeput natuurlijk omdat hij Helena liet gaan vannacht. Het viel meteen op dat Helena er niet meer was.
"Haar spullen zijn er ook niet waar is ze dan" zei Jon Josep
"Nou het is geen gemis".
Ben zei niks hij wist niet of hij het mocht vertellen dus deed hij alsof hij van niks weet.
In de middag zaten Mandy en Juna
POV Mandy
Ik kon steeds beter opschieten met Juna ze deed me aan mijn kleindochter denken of ze nou lesbisch is of niet.
Ik had heel goede gesprekken met haar over het huis zelf en de medebewoners.
"Ik vind dat Jason moet gaan oke hij beschermde me naar Helena toe maar hij had niet zo moeten uitvallen tegen haar" zei Juna.
"Ik vind dat Jon Josep moet gaan ik vind dat hij niet echt in het huis past qua karakter enzo".
"Xavier is echt grappig he Mandy ik moet altijd om hem lachen".
"Ja ik hoop dat hij blijft".
POV Xavier
We zaten met zijn alle aan het diner. Ik besloot vanavond maar eens de grapjas uit te hangen voor het geval ik het niet overleef ik niet genomineerd zou worden. "Hoe noem je een stalker met skistokken. Nee niemand weet het een Nordic Stalker haha".
Gellukig moesten ze allemaal lachen dus gooide ik er nog een grap in.
"Het is wit en het gaat de lucht in haha een sneeuwvlokje met heimwee".
Weer moesten ze allemaal lachen."
Het was supergezellig.
POV Derek
Na het eten toen ik me echt stuk heb gelachen om Xavier zat ik met Jon Josep in de tuin.
"Whoehoe dag 18 zijn wel het gaat zo langzaam we moeten door tot dag 84 hoe kan ik het volhouden".
"Nou dat hou je vol hoor ik ook als ik door ga deze week".
"Jon Josep vertel me heb je een vriendin".
"Nee ik heb geen vriendin maar ik ben wel superverliefd op een meisje maar ze zit te kijken dus ik ben bang dat ze me daarom gaat aanwijzen".
"Woont ze in Nederland dan?"
"Oh nee ze woont in IJsland dus ik vertel het gewoon ze het Greta en ik heb met haar aan het songfestival meegedaan dit jaar.
Ze is zo knap he en lekker ook nog".
"Wanneer ga je het dan vertellen".
"Ik weet het niet binnenkort".
"Morgen in Big Brother gaat Lilith een grote vraag aan Xavier stellen hoe reageert hij dat zie je morgen in Big Brother".
Reageer (1)
Oooh wat voor vraag?
1 decennium geleden