010 - Hannah J. Smith.
Rustig probeer ik de trap op te lopen. Al gaat dit moeilijk omdat onze trap behoorlijk kraakt. ‘krrrr‘ nooo daar begint het al. Zachtjes loop ik door met de fles cola en de twee bekers in mijn handen. Ik ben boven en doe zachtjes de deurklink omlaag en doe alweer zachtjes de deur open. Ook kraakt deze deur en meteen kijkt George om. ‘Hey Laura. You have a really nice room‘ zei hij. ‘Awh thanks george!‘ Ik ga zitten en ondertussen schenkt ik cola in de glazen. ‘Oh george i hope you like coke. Because we don‘t have anything else‘ zei ik heel blij. Waarom blij? Omg Hannah, het is cola kom op zeg! Denk ik in mijzelf. Ik moet echt stoppen met overdreven blij zijn. Dat valt alleen maar op. ‘Of course i like coke!‘ zei hij ook blij. Wacht?! Waarom is hij blij? Pff ik wordt gek van al mijn gedachten.
Uiteindelijk is het al een uur later en zijn we nog steeds niet begonnen aan zijn nederlands. Want om niet te vergeten, dat was de reden dat hij kwam. Het is echt gezellig. We praten over de raarste dingen. Van roze olifanten in blauwe tutu‘s tot apen met bananenpakjes (ghe george weer met zijn apen). Toch moeten we aan zijn nederlands werken. Ook al wil ik dat liever niet. Dit is veel leuker! ‘George, we really need to start with your dutch‘ zei ik tich maar met tegen zin. ‘I know Hannah. But i don't want that. I want to do everything with you but not that. I'm not in the mood to learn‘ zei george bloosend. Wat, wacht, george rood, waarom? O gosh nu wordt ik ook rood. ‘Okay i have the same this. Let‘s watch a movie! I love movies!‘ zei ik alweer te blij. ‘Yeaa that‘s a great idea‘ george was het dus met mij eens. Aangezien ik een grote tv op mijn kamer heb kunnen we lekker op mijn kamer blijven. Ik zat lekker op mijn huge tweepersoonsbed. Maar george zat op mijn bureaustoel. ‘George, please come sit next to me!‘ hij sprong op en kwam meteen naar mij toe. ‘Wait, witch movie are we gonna watch?‘ vroeg hij aan mij. ‘Love actually?‘ vroeg ik aarzelend. ‘Of course. Great movie! One of my favorites!‘ ik stond op en pakte de dvd en deed hem in de dvdspeler. Ik ging weer terug op mijn plek zitten. Eigenlijk meer liggen. Ik drukte op play en de film begon te spelen. George trok mij naar hem toe en ik lag nu lekker tegen hem aan. Ik zou wel voor altijd zo willen blijven liggen!
Reageer (1)
OMG IK BEN JALOERS OP HAAR HAHA snel verdeeeeeer
1 decennium geleden