Two
katherin's pov
Ik liet mijn rugzak op het bed vallen en plofte er naast neer. Ik pakte mijn laptop uit de schaars gevulde tas en start facebook op. Ik zocht Danniel op en klikte zijn vrienden aan. Lekker dan, dat waren er veel, dat werd een hele middag namen onthouden. Na een paar minuten had ik eindelijk zijn profiel gehackt. Natuurlijk had ik zijn wachtwoord kunnen vragen, maar dat durfde ik niet. Nu kan ik zijn profiel en die van zijn vrienden bekijken. Danniel heeft een relatie met Tiffany. Oke Tiffany, hij heeft een vriendin, haar naam onthouden. Ik besloot dat het nutteloos was om al zijn vierhonderd vrienden uit mijn hoofd te gaan leren en ging douchen, Ik werd toch pas vanaf morgen betaald. Ik trok mijn shirt uit en hoorde opeens een gil uit Danniels kamer komen. Ik sprintte naar zijn kamer en nam de kamer snel in me op. Snel sloeg ik mijn armen over mijn BH en blote buik. Ik voelde hoe ik rood werd. Danniel was met vrienden en ze staarden me stuk voor stuk verbaasd aan. aan de manier waarop een meisje op Danniels bed lag, was duidelijk dat hij haar had lopen kietelen. Maar dat meisje was niet Tiffany. Nou ja, Ik hoefde me niet met zijn persoonlijke zaken bezig te houden. "Ehh... Hoi." zeg ik beschaamd. Danniel ontwaakt ook uit de verwarring "Ehh, jongens dit is Katherine, mijn uhh... nichtje." zegt hij. Zijn vriend, die geloof ik Jack heette bekeek me van top tot teen. "WAT KIJK JE!" snauw ik naar hem. Ik draai me om en loop zo waardig mogelijk de kamer uit. Toen ze me niet meer konden zien sprintte ik naar mijn kamer en zakte met mijn rug tegen de deur op de grond. Ik hoorde hoe danniel en zijn vrienden lachten. Eikel. Snel trek ik een trui aan en ga ik aan het nette bureau zitten. ik door zoek de lades tot ik briefpapier heb gevonden.'Alles gaat goed, ik heb een nieuwe baan. ik hou van jullie.' schrijf ik op en de datum. Ik stop de brief in een envelop en ga op het bed liggen, waar ik in slaap val.
Er zijn nog geen reacties.